„W swoim tempie” – kolejny spot Łomży 0,0% z udziałem Adama Woronowicza
  • 1
  • 1
5.08.2021

„W swoim tempie” – kolejny spot Łomży 0,0% z udziałem Adama Woronowicza

Nowa reklama Łomży 0,0 % to czwarta odsłona platformy komunikacyjnej „W swoim tempie”, która wystartowała 8 maja i potrwa do końca wakacji. Adam Woronowicz zachęca w reklamach do spróbowania bezalkoholowego wariantu piwa.

Spoty emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w Internecie.

Kreacją i produkcją filmów reklamowych we współpracy z Van Pur zajęła się agencja reklamowa Brasil Warsaw. Producent filmowy: Wojciech Pałys (koproducent nominowanego do Złotej Palmy w Cannes filmu „Venus w futrze”). Reżyseria: Sam Akina („Mayday”). Operator: Piotr Sobociński, autor zdjęć do wielu uznanych polskich filmów (nominowane do Oscara „Boże Ciało”). Za obsługę social media marki odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia. Zakup mediów powierzono domowi Mediacom.

  • 1
spot Łomży 0,0% z udziałem Adama Woronowicza

Kolejny spot Łomży 0,0% z udziałem Adama Woronowicza

5 sierpnia 2021

4 sierpnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.08.2021

„Reklama audio online” w pigułce. Ukazał się poradnik grupy roboczej audio-wideo IAB Polska

Grupa robocza audio-wideo działająca w strukturach IAB Polska przygotowała publikację „Poradnik reklamy audio online”. Według badania Mediapanel serwisy związane z audio w styczniu 2021 r. odwiedziło 16,4 mln realnych użytkowników, co stanowi niemal 50% polskich internautów. Poradnik przygotowany przez ekspertów rynkowych odpowiada na wątpliwości dotyczące prowadzenia skutecznych działań reklamowych w tym segmencie rynku.