Sephora wybrała LiquidThread do obsługi w social media
  • 0
  • 1
23.05.2022

Sephora wybrała LiquidThread do obsługi w social media

Przetarg na obsługę social media sieci perfumerii Sephora wygrała agencja LiquidThread. Zajmie się kompleksową obsługą Facebooka i Instagrama, w tym budowaniem i realizacją strategii, tworzeniem kreacji, nadzorem nad realizacją KPI, moderacją (w tym też kanału YouTube). Będzie też uczestniczyć w budowaniu aktywacji konsumenckich oraz w projektach z zakresu influencer marketingu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 maja 2022

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.05.2022

Canpol Babies rusza z cyklem wideo, który poprowadzi Anna Dereszowska

Każda mama wie, jak trudno podejmować decyzje w kwestiach związanych z wychowaniem dziecka. Rady płynące zewsząd sprawiają tylko, że tracimy pewność siebie. Seria wideo w kanale YouTube Canpol Babies ma uspokoić mamy. W jaki sposób? Poprzez konsultacje ze specjalistami i lekką formę programu. Ma on uświadomić mamom, że to one wiedzą, co najlepsze dla ich dziecka. Cykl wideo poprowadzą Anna Dereszowska i Justyna Kozłowska.