Sephora wybrała LiquidThread do obsługi w social media
  • 0
  • 1
23.05.2022

Sephora wybrała LiquidThread do obsługi w social media

Przetarg na obsługę social media sieci perfumerii Sephora wygrała agencja LiquidThread. Zajmie się kompleksową obsługą Facebooka i Instagrama, w tym budowaniem i realizacją strategii, tworzeniem kreacji, nadzorem nad realizacją KPI, moderacją (w tym też kanału YouTube). Będzie też uczestniczyć w budowaniu aktywacji konsumenckich oraz w projektach z zakresu influencer marketingu.

Agencja LiquidThread realizowała już dla Sephory projekty z tego obszaru od 2020 r.

Stały kontakt z naszą społecznością jest dla nas kluczowy. Dla marki Sephora social media to przede wszystkim interakcja i dialog z konsumentem: słuchanie i reagowanie na jego potrzeby, inspirowanie, edukacja czy podpowiadanie rozwiązań. Żeby robić to naprawdę dobrze, potrzeba zaangażowania, czasu, zrozumienia oraz wiedzy i zespołu. Do współpracy zaprosiliśmy agencję LiquidThread, ponieważ wierzymy w ich dotychczasowe doświadczenie i synergię działań.

Ponaddwuletnia współpraca z agencją mediową Zenith, która tak jak LiquidThread należy do Publicis Groupe, przyniosła nam olbrzymią wiedzę na temat naszego konsumenta, jego ścieżki zakupowej, a przede wszystkim potrzeb. Mamy nadzieję, że poprzez poszerzenie wspólnych działań o prowadzenie kanałów social media będziemy w stanie jeszcze efektywniej prowadzić skuteczną komunikację z konsumentem i budować świadomość naszej marki – mówi Małgorzata Dzięcielewska, marketing & assortment director, Sephora Poland & Czech Republic.

Z siecią Sephora pracują też inne agencje Publicis Groupe

Zenith odpowiada za strategiczne planowanie i zakup mediów. Z kolei agencja Performics zajmuje się:

  • planowaniem i zakupem działań w kanale social media, zarówno w obszarze kampanii wizerunkowych, jak i e-commerce,
  • planowaniem i realizacją kampanii programatycznych i display w modelach efektywnościowych.
  • 1
Sephora wybrała LiquidThread

Sephora wybrała LiquidThread

 

23 maja 2022

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.05.2022

Canpol Babies rusza z cyklem wideo, który poprowadzi Anna Dereszowska

Każda mama wie, jak trudno podejmować decyzje w kwestiach związanych z wychowaniem dziecka. Rady płynące zewsząd sprawiają tylko, że tracimy pewność siebie. Seria wideo w kanale YouTube Canpol Babies ma uspokoić mamy. W jaki sposób? Poprzez konsultacje ze specjalistami i lekką formę programu. Ma on uświadomić mamom, że to one wiedzą, co najlepsze dla ich dziecka. Cykl wideo poprowadzą Anna Dereszowska i Justyna Kozłowska.