Logo belgijskich linii lotniczych jak logo Gazety.pl
  • 0
  • 3
19.11.2021

Logo belgijskich linii lotniczych jak logo Gazety.pl

Belgijskie linie lotnicze Brussels Airlines zaprezentowały swoje nowe logo. Znak jest łudząco podobny do tego, którego od sześciu lat używa portal Gazeta.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51852 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

S.

7 miesięcy temu

Też mi logo...

 

19 listopada 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
19.11.2021

Facebook testuje nowe ograniczenia dotyczące wyświetlania reklam i kontrolowania treści

Trwa debata na temat potencjalnie negatywnego wpływu algorytmu facebookowego News Feeda na szersze nawyki związane z konsumpcją treści. W tym czasie firma Marka Zuckerberga testuje szereg nowych opcji kontroli treści zarówno dla osób fizycznych, jak i reklamodawców. Dzięki nim internauci mają zyskać wpływ na to, co widzą w serwisie. Z kolei marki być może będą mogły w końcu uniknąć niechcianych kontekstów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
19.11.2021

Prawie 80 proc. Polaków przedkłada jakość żywności nad cenę – wynika z badania Deloitte

Większość konsumentów w Europie, robiąc zakupy w supermarkecie, częściej kieruje się aspektem zdrowotnym niż ceną produktów. Jak pokazuje raport „The Conscious Consumer” firmy doradczej Deloitte, 64 proc. respondentów deklaruje, że w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy zaczęło bardziej interesować się wpływem spożywanych produktów na zdrowie. Liderem pod tym względem są Polacy. Wśród nich niemal 75 proc. deklaruje, że częściej sięga po owoce i warzywa, a prawie 60 proc. ograniczyło w ostatnim roku spożycie alkoholu. Częściej niż inne nacje jesteśmy także gotowi zapłacić więcej za żywność dobrej jakości.