Logo belgijskich linii lotniczych jak logo Gazety.pl
  • 0
  • 3
19.11.2021

Logo belgijskich linii lotniczych jak logo Gazety.pl

Belgijskie linie lotnicze Brussels Airlines zaprezentowały swoje nowe logo. Znak jest łudząco podobny do tego, którego od sześciu lat używa portal Gazeta.pl.

Polski serwis opisał sprawę i skontaktował się z belgijskimi liniami lotniczymi. Oczekuje na odpowiedź w nadziei polubownego rozwiązania sprawy.

Ponadto Gazeta.pl pod wpisem Brussels Airlines na Facebooku zamieściła serię komentarzy, w których opisała, czym się zajmuje i zaprezentowała swoje dotychczasowe dokonania.

Autorem identyfikacji wizualnej Gazety.pl jest White Cat Studio.

  • 3
Logo belgijskich linii lotniczych jak logo Gazety.pl

Logo serwisu Gazeta.pl

Logo belgijskich linii lotniczych jak logo Gazety.pl

Logo Brussels Airlines

S.

2 tygodnie temu

Też mi logo...

19 listopada 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
19.11.2021

Facebook testuje nowe ograniczenia dotyczące wyświetlania reklam i kontrolowania treści

Trwa debata na temat potencjalnie negatywnego wpływu algorytmu facebookowego News Feeda na szersze nawyki związane z konsumpcją treści. W tym czasie firma Marka Zuckerberga testuje szereg nowych opcji kontroli treści zarówno dla osób fizycznych, jak i reklamodawców. Dzięki nim internauci mają zyskać wpływ na to, co widzą w serwisie. Z kolei marki być może będą mogły w końcu uniknąć niechcianych kontekstów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
19.11.2021

Prawie 80 proc. Polaków przedkłada jakość żywności nad cenę – wynika z badania Deloitte

Większość konsumentów w Europie, robiąc zakupy w supermarkecie, częściej kieruje się aspektem zdrowotnym niż ceną produktów. Jak pokazuje raport „The Conscious Consumer” firmy doradczej Deloitte, 64 proc. respondentów deklaruje, że w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy zaczęło bardziej interesować się wpływem spożywanych produktów na zdrowie. Liderem pod tym względem są Polacy. Wśród nich niemal 75 proc. deklaruje, że częściej sięga po owoce i warzywa, a prawie 60 proc. ograniczyło w ostatnim roku spożycie alkoholu. Częściej niż inne nacje jesteśmy także gotowi zapłacić więcej za żywność dobrej jakości.