1 3 15.01.2015Gazeta.pl z nową stroną główną i logo (wideo)marketing internetowy TweetZmieniła się strona główna Gazety.pl. Wdrożeniu towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53497 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 1 0 0 0 15.01.2015Walka z bakteriami w spocie Sebidinu niczym starcie z Krzyżakami (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Sebidin z portfolio firmy Omega Pharma. Spot emitowany jest w telewizji.
0 4 0 0 0 15.01.2015MasterCard znów ćwierkał dla WOŚPPo raz drugi odbyła się twitterowa akcja „MasterCard gra z WOŚP”. W jej ramach za każdy wpis unikalnego użytkownika z hashtagiem #MasterCardgrazWOSP opublikowany w dniu finału firma zobowiązała się przekazać 5 zł na konto fundacji.
0 1 0 0 0 15.01.2015„Real-Time Bidding pod lupą” – raport z badania IAB PolskaIAB Polska przeprowadził badanie dotyczące sprzedaży i zakupu powierzchni reklamowej w Internecie w modelu aukcyjnym. Jego wyniki zostały opracowane w postaci raportu „Real-Time Bidding”, poszerzonego o opinie i komentarze specjalistów rynku reklamy.
0 1 0 0 0 15.01.2015Grupa Havas i Universal Music Group tworzą Global Music Data AllianceZarządy Grupy Havas i Universal Music Group ogłosiły utworzenie Global Music Data Alliance (GMDA). To projekt partnerski, który umożliwi kontekstową analizę danych charakterystycznych wygenerowanych przez UMG i grono jej artystów w trakcie sprzedaży utworów muzycznych, biletów i artykułów promocyjnych, streamingu, a także w social media i w eterze.