Błędy SEO na nowej stronie, czyli jak nie zepsuć efektu „WOW”Błędy SEO na nowej stronie, czyli jak nie zepsuć efektu „WOW”Błędy SEO na nowej stronie, czyli jak nie zepsuć efektu „WOW”Błędy SEO na nowej stronie, czyli jak nie zepsuć efektu „WOW”
O podstawach niestety dość łatwo się zapomina (fot. Pixabay)

Błędy SEO na nowej stronie, czyli jak nie zepsuć efektu „WOW”

Błędy SEO na nowej stronie, czyli jak nie zepsuć efektu „WOW”
Michał Gierat

Michał Gierat

-

SEO manager, Result Media

Michał Gierat

Michał Gierat

SEO manager
Result Media

Zwolennik technik white hat SEO, pasjonat analityki internetowej, z wykształcenia informatyk. Specjalizuje się w optymalizacji technicznej. Doświadczenie zdobywał między innymi jako freelancer oraz team leader sekcji SEO w dużej agencji interaktywnej. Obsługiwał tam między innymi klientów z branży e-commerce, kulinarnej i finansowej.

Strona internetowa to wizytówka firmy i miejsce prezentacji jej oferty. Dużą wagę przykładamy do tego, aby dobrze prezentowała się pod kątem wizualnym. Uatrakcyjniamy przekaz, rozbudowujemy opisy, a czasem dokonujemy całkowitej zmiany i tworzymy ją od nowa. Nowoczesna, przejrzysta i spójna graficznie witryna wpływa na postrzeganie firmy. Ale to nie oznacza, że spełnia ona wymagania techniczne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się