0 1 0 0 0 9.11.2021Panasonic wybrał agencję do obsługi performanceMarka Panasonic wybrała agencję Tigers do działań performance dla działu heating and cooling. Współpraca trwa od października 2021 r. i obejmuje działania na Facebooku, Google oraz display i wideo 360 stopni.
0 2 0 0 0 9.11.2021Remington z kampanią Zdrowa Głowa x #BądźSobąPoSwojemuMarka urządzeń do stylizacji włosów i brody Remington rozpoczęła kampanię Zdrowa Głowa x #BądźSobąPoSwojemu. Chce pomóc młodym ludziom mierzyć się z wyzwaniami codzienności. Częścią kampanii są zapisy na bezpłatne konsultacje psychologiczne dla młodzieży i młodych dorosłych.
0 8 0 0 0 9.11.2021Wyniki badania Mediapanel za październik 2021Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Poniżej prezentujemy dane za październik 2020.
0 4 0 0 0 9.11.2021Reklama online prawie 30% w górę w drugim kwartale 2021. IAB Polska/PwC AdExWydatki reklamodawców na komunikację cyfrową w drugim kwartale 2021 r. wzrosły o 340 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu roku wcześniejszego. Przełożyło się to na indeks wzrostu na poziomie 28%. Dzięki temu w całym pierwszym półroczu nakłady na reklamę online osiągnęły wartość prawie 3 mld zł.
0 4 0 0 0 9.11.2021Wyborcza.pl rozpoczyna kampanię wizerunkową serwisów lokalnych„Mieszkam we Wrocławiu, żyję w Europie”, „Mieszkam w Łodzi, żyję w Europie”. Wyborcza.pl promuje swoje serwisy lokalne hasłem odnoszącym się do każdego z 33 polskich miast, w których działają redakcje „Wyborczej”. Kampania wizerunkowa ruszyła z początkiem listopada 2021 r. i potrwa do połowy grudnia.
0 1 0 0 0 8.11.2021Holding reklamowy WPP wygrał globalny przetarg Coca-Coli. Odegra kluczową rolę w nowym modelu agencyjnym firmyCoca-Cola ogłosiła, że głównym partnerem jej globalnej sieci marketingowej będzie WPP. Holding pomoże w transformacji marketingu Coca-Coli. Do obsługi stworzył nowy zespół OpenX.
0 1 0 0 0 8.11.2021Gdzie woleliby pracować polscy pracownicy? Mężczyźni w biurze, kobiety na home office – wyniki badaniaTo głównie mężczyźni wolą pracować w biurze. Tak wynika z badania firmy Dailyfruits „Biuro czy home office – jakie środowisko pracy preferują polscy pracownicy”. Aż 55% mężczyzn wybrało taką formę pracy, a jedynie 6% deklarowało, że woli home office. Jednocześnie 56% ankietowanych kobiet wybrało home office, a tylko 25% zadeklarowało, że woli pracę w biurze.
0 3 0 0 0 8.11.2021Ekologiczne murale marki Super PrezentyDla serwisu Super Prezenty oferującego vouchery na upominki związane z przeżyciami namalowano dwa murale pochłaniające zanieczyszczenia. Wykonano je farbą, która zmniejsza zanieczyszczenia w powietrzu.
0 1 0 0 0 8.11.2021Ponad 627 mln zł przychodów klubów Ekstraklasy w sezonie 2020/2021. Raport „Piłkarska liga finansowa” DeloittePomimo pandemii polskie kluby piłkarskie grające w Ekstraklasie w sezonie 2020/2021 wypracowały 627,2 mln zł przychodów. Zwycięzcą rankingu pozostaje Legia Warszawa, która podium dzieli z Lechem Poznań i Lechią Gdańsk. Tak wynika z 15. edycji raportu „Piłkarska liga finansowa”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte.
0 1 0 0 0 8.11.2021Tauron Sprzedaż rozstrzygnął przetarg na obsługę onlinePrzetarg zorganizowany przez Tauron Sprzedaż wygrała agencja Kerris Group. Zajmie się generowaniem leadów dla działu sprzedaży, wspierając szerokie portfolio produktów. Należą do niego fotowoltaika, ekologiczne urządzenia grzewcze, produkty smarthome.