0 3 0 0 0 3.03.2022Polscy reklamodawcy zawieszają kampanie reklamowe na Facebooku w związku z wojną w UkrainieW odpowiedzi na sytuację w Ukrainie marki oferują namacalną pomoc w postaci przekazywania produktów czy oferowania miejsc pracy. Następują także zmiany w całych strategiach marketingowych i reklamowych – zarówno małych, jak i globalnych brandów. Jak wynika z danych Sotrendera, zawieszane są m.in. kampanie reklamowe w ekosystemie Facebooka.
0 1 0 0 0 3.03.2022Instytut Badań Outdooru zaktualizował wyniki badania Outdoor TrackInstytut Badań Outdooru zaktualizował wyniki badania Outdoor Track. Aktualizacja zostanie opublikowana na platformie IDS 4 marca. W ramach nowej wersji danych uwzględniono współczynniki zmian ruchu opracowane przez poznańskie Biuro Inżynierii Transportu. Wzbogacono też badanie o wyniki dla nośników zlokalizowanych na 150 parkingach. Ponadto dostosowano nośniki do nowej wersji map Here.
0 4 0 0 0 3.03.2022Lego stworzyło zestaw Vespa 125Lego Group przedstawia gratkę dla miłośników włoskiego stylu – zestaw Vespa 125 inspirowany skuterem Vespą Piaggio. Cena zestawu to 449,99 zł.
0 1 0 0 0 3.03.2022Specjaliści e-commerce uruchomili portal UAhelp.info przeznaczony dla uchodźców z UkrainyUruchomiony został portal UAhelp.info. Zbiera zweryfikowane informacje dla osób uchodzących przed wojną z Ukrainy i ich rodzin. Stronę założyli wolontariusze – specjaliści z branży e-commerce. Wykorzystują swoją wiedzę i zdolności w budowie zasięgowych stron w celu dotarcia z rzetelnymi informacjami do jak najszerszego grona potrzebujących.
0 1 0 0 0 2.03.2022Badanie SAR: wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej 2022Tegoroczne badanie wynagrodzeń w branży komunikacji marketingowej objęło łącznie 62 agencje członkowskie. Odnotowano spadek w różnicy płac ze względu na płeć, a wzrost wynagrodzeń utrzymał się na zeszłorocznym poziomie. Badanie SAR przeprowadzono we współpracy z firmą Willis Towers Watson Polska, autorem raportu.
0 1 0 0 0 2.03.2022 Aktualizacja: 15:3203.03.2022Globalne marki wycofują się z Rosji lub blokują swoje usługiW związku z napaścią Rosji na Ukrainę wiele globalnych marek poinformowało o wycofaniu się z rosyjskiego rynku lub zablokowaniu tam swoich usług. Taką decyzję podjęły m.in. Mastercard, Visa, Apple, Disney czy General Motors.
2 3 0 0 0 2.03.2022Wafle Jarki od kabaretu Neo-NówkaKabaret Neo-Nówka wraz z firmą cukierniczą Baron wprowadza na rynek wafelki Jarki. To nawiązanie do skeczu zatytułowanego „Wigilia w Polsce”.
0 1 0 0 0 2.03.2022UFG zaprasza agencje do składania ofert na kampanię Deweloperskiego Funduszu GwarancyjnegoUbezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny opublikował ogłoszenie o zapytaniu ofertowym. Jego przedmiotem jest opracowanie strategii i koncepcji oraz przeprowadzenie i obsługa kampanii informacyjno-promocyjnej projektu „System Deweloperskiego Funduszu Gwarancyjnego”.
0 3 0 0 0 2.03.2022Vitkac przeprasza za kampanię nawiązującą do militarnej estetykiLuksusowy dom handlowy Vitkac tuż po agresji Rosji na Ukrainę rozpoczął kampanię reklamową na Instagramie. Na zdjęciach młody mężczyzna z krótko ogolonymi włosami pozował na tle postsowieckich bloków w kurtce o militarnym kroju.
0 15 0 0 0 2.03.2022Marka Yes mówi No stereotypom, niesprawiedliwościom i nierównościomW marcu marka biżuteryjna Yes w wybranych salonach oraz na WWW i w social media zmienia nazwę na No. Akcja jest wyrazem buntu przeciwko stereotypom, niesprawiedliwościom i nierównościom, z którymi nadal spotykają się kobiety. W obecnej sytuacji ma to być również wyraz wsparcia dla kobiet z Ukrainy.