Robert Korzeniowski ambasadorem marki WeNet
  • 0
  • 1
19.11.2021

Robert Korzeniowski ambasadorem marki WeNet

Czterokrotny mistrz olimpijski, trzykrotny mistrz świata i dwukrotny mistrz Europy Robert Korzeniowski rozpoczyna współpracę z marką WeNet. Sportowiec stał się oficjalnym partnerem brandu. Doradcy internetowi zaprojektują i poprowadzą m.in. jego nową stronę internetową.

W dzisiejszych czasach niezwykle ważne jest wsparcie doradcy internetowego przy budowaniu biznesu online. Powierzyłem to zadanie specjalistom, czyli spółce WeNet. Cieszę się, że jestem wśród prawie 50 tys. przedsiębiorców, którzy zaufali tej marce – mówi Robert Korzeniowski.

Specjaliści z WeNet stworzą dla Roberta Korzeniowskiego jego oficjalną stronę internetową. Mistrz lekkiej atletyki jest mówcą motywacyjnym i coachem biznesowym, a w najbliższym czasie rozpoczyna działalność biznesową w zakresie e-commerce. WeNet zadba m.in. o design serwisu internetowego, a także o pozycjonowanie strony internetowej mistrza w wyszukiwarkach.

  • 1
Robert Korzeniowski

Robert Korzeniowski ambasadorem WeNet

19 listopada 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.11.2021

Facebook testuje nowe ograniczenia dotyczące wyświetlania reklam i kontrolowania treści

Trwa debata na temat potencjalnie negatywnego wpływu algorytmu facebookowego News Feeda na szersze nawyki związane z konsumpcją treści. W tym czasie firma Marka Zuckerberga testuje szereg nowych opcji kontroli treści zarówno dla osób fizycznych, jak i reklamodawców. Dzięki nim internauci mają zyskać wpływ na to, co widzą w serwisie. Z kolei marki być może będą mogły w końcu uniknąć niechcianych kontekstów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.11.2021

Prawie 80 proc. Polaków przedkłada jakość żywności nad cenę – wynika z badania Deloitte

Większość konsumentów w Europie, robiąc zakupy w supermarkecie, częściej kieruje się aspektem zdrowotnym niż ceną produktów. Jak pokazuje raport „The Conscious Consumer” firmy doradczej Deloitte, 64 proc. respondentów deklaruje, że w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy zaczęło bardziej interesować się wpływem spożywanych produktów na zdrowie. Liderem pod tym względem są Polacy. Wśród nich niemal 75 proc. deklaruje, że częściej sięga po owoce i warzywa, a prawie 60 proc. ograniczyło w ostatnim roku spożycie alkoholu. Częściej niż inne nacje jesteśmy także gotowi zapłacić więcej za żywność dobrej jakości.