Robert Korzeniowski ambasadorem marki WeNet
  • 0
  • 1
19.11.2021

Robert Korzeniowski ambasadorem marki WeNet

Czterokrotny mistrz olimpijski, trzykrotny mistrz świata i dwukrotny mistrz Europy Robert Korzeniowski rozpoczyna współpracę z marką WeNet. Sportowiec stał się oficjalnym partnerem brandu. Doradcy internetowi zaprojektują i poprowadzą m.in. jego nową stronę internetową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 listopada 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.11.2021

Facebook testuje nowe ograniczenia dotyczące wyświetlania reklam i kontrolowania treści

Trwa debata na temat potencjalnie negatywnego wpływu algorytmu facebookowego News Feeda na szersze nawyki związane z konsumpcją treści. W tym czasie firma Marka Zuckerberga testuje szereg nowych opcji kontroli treści zarówno dla osób fizycznych, jak i reklamodawców. Dzięki nim internauci mają zyskać wpływ na to, co widzą w serwisie. Z kolei marki być może będą mogły w końcu uniknąć niechcianych kontekstów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.11.2021

Prawie 80 proc. Polaków przedkłada jakość żywności nad cenę – wynika z badania Deloitte

Większość konsumentów w Europie, robiąc zakupy w supermarkecie, częściej kieruje się aspektem zdrowotnym niż ceną produktów. Jak pokazuje raport „The Conscious Consumer” firmy doradczej Deloitte, 64 proc. respondentów deklaruje, że w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy zaczęło bardziej interesować się wpływem spożywanych produktów na zdrowie. Liderem pod tym względem są Polacy. Wśród nich niemal 75 proc. deklaruje, że częściej sięga po owoce i warzywa, a prawie 60 proc. ograniczyło w ostatnim roku spożycie alkoholu. Częściej niż inne nacje jesteśmy także gotowi zapłacić więcej za żywność dobrej jakości.