Live commerce, czyli zakupy na żywo – czy to kolejna rewolucja w handlu? Badanie Inquiry
  • 0
  • 1
13.05.2022

Live commerce, czyli zakupy na żywo – czy to kolejna rewolucja w handlu? Badanie Inquiry

Zakupy w relacjach na żywo to kolejna odsłona handlu w mediach społecznościowych. Małe i duże firmy, a nawet osoby indywidualne organizują transmisje, w trakcie których prezentują swoje produkty. Mogą przy tym wejść w bezpośrednie interakcje z uczestnikami i zachęcić ich do zakupu. Z badania agencji Inquiry wynika, że wśród polskich internautów z takiej formy zakupów skorzystało już 10 proc.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 maja 2022

12 maja 2022