Powtórz, pochwal, zrymuj – proste, a wciąż działaPowtórz, pochwal, zrymuj – proste, a wciąż działaPowtórz, pochwal, zrymuj – proste, a wciąż działaPowtórz, pochwal, zrymuj – proste, a wciąż działa
Proste psychologiczne zasady – i reklama działa (kadr ze spotu Hyundai)

Powtórz, pochwal, zrymuj – proste, a wciąż działa

Powtórz, pochwal, zrymuj – proste, a wciąż działa
Magdalena Michalak

Magdalena Michalak

-

Magdalena Michalak

Magdalena Michalak

Reklamodawcy coraz częściej wracają do starych, sprawdzonych metod, które ubrane w atrakcyjną nową formę mogą stanowić skuteczną konkurencję dla metod nowych, lecz niezbyt pewnych. Pomocą służą im proste zasady niemal z lamusa psychologii behawioralnej. Pepsi i Hyundai w najnowszych reklamach powtarzają, powtarzają, powtarzają... W pewien sposób nawet bawią.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się