Aflofarm, Media Expert i inni, czyli zysk z zasięguAflofarm, Media Expert i inni, czyli zysk z zasięguAflofarm, Media Expert i inni, czyli zysk z zasięguAflofarm, Media Expert i inni, czyli zysk z zasięgu
Dlaczego reklama, która irytuje, i tak się opłaca? (fot. Aaron Amat/Fotolia)

Aflofarm, Media Expert i inni, czyli zysk z zasięgu

Aflofarm, Media Expert i inni, czyli zysk z zasięgu
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Ewelina Lisowska i włączanie niskich cen, a wcześniej „poniżanie cen” czy piosenka o preparacie witaminowym na nutę „Hej, sokoły”. Sieci handlowe i firmy farmaceutyczne wydają na reklamę w mediach krocie, stawiając na szybkie efekty sprzedażowe. Skutkiem ubocznym jest nawał banalnych reklam.

Duży budżet reklamowy musi przynieść szybki i znaczący wzrost sprzedaży – zakładają firmy doświadczone w prowadzeniu dużych kampanii. Reklama ma być przede wszystkim efektywna kosztowo, bez silenia się na oryginalne kreacje. Trudno powiedzieć, czy efektywna była reklama Media Expert z Eweliną Lisowską, uczestniczką telewizyjnych talent show „Mam talent” i „X Factor”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się