Chiński influencer sprzedał towary za rekordowe 2 mld dol. w czasie transmisji na żywo
  • 0
  • 1
3.11.2021

Chiński influencer sprzedał towary za rekordowe 2 mld dol. w czasie transmisji na żywo

Chińczyk Li Jiaqi znany jako Lipstick Brother to influencer zajmujący się tematyką makijażu i urody. W ciągu jednego dnia przedsprzedaży poprzedzającego coroczny festiwal zakupów holdingu Alibaba sprzedał podczas transmisji na żywo towary o rekordowej wartości 1,9 mld dol. (12 mld juanów) – podaje portal Taosj.com.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 listopada 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.11.2021

Siła leży w muzyce. Badanie sieci Ibis

Czy muzyka pomagała nam przetrwać zaskakującą rzeczywistość ostatnich miesięcy? Jak zmieniły się zwyczaje dotyczące słuchania muzyki? Badanie przeprowadzone na grupie tysiąca Polaków na zlecenie sieci hoteli Ibis wskazuje, że dla 1/5 z nas muzyka była kluczowym elementem pomagającym odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Ponadto dla coraz większej grupy osób staje się ona nieodłącznym elementem codzienności. Badanie jest kontynuacją strategii marki w zakresie działań związanych z muzyką.

2 listopada 2021