Polski e-commerce jawi mi się jako obraz wielu zmarnowanych szans. Niby e-handel w Polsce rozwija się nadzwyczaj prężnie. Niby jesteśmy coraz bardziej świadomi nowych narzędzi i korzyści, jakie nam one dają. Niby podążamy za światowymi trendami. A jednak obserwacje wskazują, że inwestorzy niechętnie korzystają z nowoczesnych rozwiązań. Wciąż traktują je raczej jako koszt niż inwestycję. Nie mówiąc już o niechęci do inwestowania w rozwój pracowników.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |