E-commerce po polsku – marnowane szanse - Marketing przy Kawie
Kto płaci, ten ma rację, czyli e-commerce po polskuKto płaci, ten ma rację, czyli e-commerce po polskuKto płaci, ten ma rację, czyli e-commerce po polskuKto płaci, ten ma rację, czyli e-commerce po polsku
Zarządzanie „po dawnemu” nie sprzyja rozwojowi e-commerce (fot. Pixabay)

Kto płaci, ten ma rację, czyli e-commerce po polsku

Kto płaci, ten ma rację, czyli e-commerce po polsku
Edyta Winkel

Edyta Winkel

-

dyrektor e-commerce, Jurga

Edyta Winkel

Edyta Winkel

dyrektor e-commerce
Jurga

Ma kilkunastoletnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu. Od ponad czterech lat w branży e-commerce. Miłośniczka Amazona. Drugą wielką pasją jest dla niej zarządzanie projektem. W 2022 r. zrealizowała z sukcesem projekt wdrożenia e-commerce w firmie Jurga, za co została wyróżniona nagrodą Dyrektor E-commerce Roku 2022 w kategorii Dom i Ogród. Kierownik studiów podyplomowych „Marketing & sales e-commerce manager”. Prywatnie pełna energii podróżniczka i mama zbuntowanej współpodróżniczki.

Polski e-commerce jawi mi się jako obraz wielu zmarnowanych szans. Niby e-handel w Polsce rozwija się nadzwyczaj prężnie. Niby jesteśmy coraz bardziej świadomi nowych narzędzi i korzyści, jakie nam one dają. Niby podążamy za światowymi trendami. A jednak obserwacje wskazują, że inwestorzy niechętnie korzystają z nowoczesnych rozwiązań. Wciąż traktują je raczej jako koszt niż inwestycję. Nie mówiąc już o niechęci do inwestowania w rozwój pracowników.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to