Iga Świątek w jesiennej kampanii PZU Auto
  • 1
  • 3
6.09.2022

Iga Świątek w jesiennej kampanii PZU Auto

5 września wystartowała nowa kampania ubezpieczenia samochodowego z udziałem Igi Świątek. Celem kampanii jest promocja kompleksowego ubezpieczenia samochodowego. Kampania skierowana jest do klientów indywidualnych.

Kampania obejmuje reklamę w stacjach telewizyjnych, radiowych, kampanie display w kanałach cyfrowych oraz działania w mediach społecznościowych.

Działania w telewizji (ze spotami 30- i 15-sekundowymi w stacjach TVP oraz Polsat) potrwają do połowy października.

W ramach działań komunikacyjnych prowadzona jest także wysyłka e-mailingów dotyczących pakietu ubezpieczeniowego OC + AC + NNW + assistance, ubezpieczenia OC oraz ubezpieczenia PZU Auto Opony.

Na witrynach wybranych oddziałów PZU oraz biur agentów zostały zamontowane wyklejki witrynowe z key visualem i z hasłem kampanii: „Kompleksowe ubezpieczenie PZU Auto”.

To już druga, po wiosennej edycji, kampania opracowana i zrealizowana dla PZU przez Focus Nation (IF Nation Group). Agencja przygotowała strategię komunikacji, scenariusze reklam telewizyjnych i reklamy radiowej – wraz z ich produkcją. Zajęła się także zaprojektowaniem materiałów drukowanych, e-mailingów, bannerów i formatów display, a także postów do mediów społecznościowych.

  • 3
Iga Świątek w kampanii PZU Auto

Iga Świątek w kampanii PZU Auto

Iga Świątek w kampanii PZU Auto
Iga Świątek w kampanii PZU Auto
 

6 września 2022