Machine learning w sklepie internetowym – praktyczne zastosowanie na przykładzie rekomendacji produktowychMachine learning w sklepie internetowym – praktyczne zastosowanie na przykładzie rekomendacji produktowychMachine learning w sklepie internetowym – praktyczne zastosowanie na przykładzie rekomendacji produktowychMachine learning w sklepie internetowym – praktyczne zastosowanie na przykładzie rekomendacji produktowych
Co podsuwa ci silnik rekomendacji e-sklepu? (fot. Pixabay)

Machine learning w sklepie internetowym – praktyczne zastosowanie na przykładzie rekomendacji produktowych

Machine learning w sklepie internetowym – praktyczne zastosowanie na przykładzie rekomendacji produktowych
Zuzanna Pajorska

Zuzanna Pajorska

-

marketing manager, Recostream

Zuzanna Pajorska

Zuzanna Pajorska

marketing manager
Recostream

Tworzy strategię content marketingową z dużym naciskiem na merytoryczność, autentyczność i różnorodność treści. Ponadto dba o widoczność marki w sieci, buduje wielokanałową komunikację, jest entuzjastką CSR. Po godzinach prowadzi autorską audycję radiową LATAM i Słucham.

Machine learning, czyli uczenie maszynowe, jest technologią coraz częściej wykorzystywaną przez sklepy internetowe. Celem tego jest poprawa personalizacji, udoskonalanie drogi zakupowej, lepsze poznanie nowych i stałych klientów. Ale jak to ulepszanie przebiega? Aby odpowiedzieć na to pytanie, przyjrzyjmy się, jak działa machine learning w kontekście systemu rekomendacji produktowych w e-sklepach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się