Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2022 rozstrzygnięty
  • 0
  • 4
20.05.2022

Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2022 rozstrzygnięty

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 19 maja 2022 r. w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku, ogłoszono laureatów konkursu Performance Marketing Diamonds CEE organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Wyłoniono zwycięskie firmy i agencje w 11 kategoriach. Tytuł Agency of the Year otrzymała Sales Tube, która zdobyła 4 statuetki, co zagwarantowało jej także Grand Prix konkursu. Statuetka Brand of the Year trafiła do Empiku.

Performance Marketing Diamonds CEE docenia oraz prezentuje kampanie performance marketingu i afiliacji. Są to projekty realizowane nie tylko na polskim rynku, ale także w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Z każdym kolejnym rokiem konkursu poziom nominacji i prezentacji jest coraz wyższy. Tegoroczna edycja jest tego najlepszym przykładem. Jakość pracy i wyniki nominowanych pokazały ciągłe podnoszenie poprzeczki oraz przebijanie szklanego sufitu. Dla mnie jako członka kapituły jest to zarazem świetna informacja o rozwoju rynku, jak i duże wyzwanie, aby ocenić świetną pracę nominowanych, którym z tego miejsca gratuluję nominacji oraz wyróżnienia laureatom – mówi Łukasz Woźnica, business development director, Apifonica.

Tegoroczny konkurs to przede wszystkim interesujący miks zgłoszeń. Od przykładów książkowej, perfekcyjnie wykonanej optymalizacji, do eksperymentów, które mają szansę wyznaczyć nowe standardy. Właśnie to połączenie mistrzów rzemiosła z liderami innowacji, choć trudne dla oceniających, tworzy prawdziwą wartość Performance Marketing Diamonds CEE – dodaje Marek Spadło, brand manager, Kinguin.

Jury złożone z ekspertów branży marketingowej i e-commerce w pierwszej fazie ocen zgłoszonych prac nominowało 40 najlepszych kampanii w 11 kategoriach. Następnie wybrano zwycięzców w każdej z kategorii. Po raz pierwszy agencją roku został Sales Tube, który otrzymał najwięcej, bo 4 nagrody. Tym samym zdobył Grand Prix konkursu. Tytuł Brand of the Year trafił do Empiku.

Lista laureatów Performance Marketing Diamonds CEE 2022:

  • The most effective paid social media campaign: eObuwie.pl & Modivo
  • The most effective SEM campaign: Empik
  • The most effective affiliate program: Empik & Tradedoubler
  • The most effective sales campaign: Sales Tube
  • The most effective mobile campaign: CCC & Appnext
  • Best pandemic effects: Sales Tube & Travelist
  • The most effective lead generation campaign: OMD
  • The most effective video campaign: Sales Tube
  • Long-term performance cooperation: Tradedoubler
  • The integrated campaign of the year: Bluerank
  • The most effective content marketing campaign: Bluerank & Empik
  • Performance Technology of the Year: Sempai
  • Performance Agency of the Year: Sales Tube
  • Performance Brand of the Year: Empik
  • Nagroda Grand Prix: Sales Tube

Jury zdecydowało przyznać dwa wyróżnienia w kategoriach, w których rywalizacja była najbardziej zacięta:

  • The most effective content marketing campaign dla Content House & Insignia & Performance Media & BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego,
  • Best pandemic effects dla Whites.

Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwał audytor, Kancelaria Sowiński i Partnerzy. Partnerami głównymi konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2022 są Apifonica oraz Kinguin. Marketing przy Kawie był patronem medialnym wydarzenia. Więcej informacji o konkursie: www.performancedaycee.com.

  • 4
Wręczono statuetki Performance Marketing Diamonds CEE 2022

Wręczono statuetki Performance Marketing Diamonds CEE 2022

Wręczono statuetki Performance Marketing Diamonds CEE 2022
Wręczono statuetki Performance Marketing Diamonds CEE 2022
Wręczono statuetki Performance Marketing Diamonds CEE 2022
 

19 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2022

TikTok z nową funkcją reklamową. Jest związana ze współpracą marek z twórcami

Aby ułatwić markom czerpanie z kreatywnej mocy społeczności TikToka i współtworzenie autentycznych treści, które przemawiają do użytkowników, platforma uruchamia funkcję Branded Mission. To rozwiązanie reklamowe, które umożliwia reklamodawcom pozyskiwanie autentycznych treści od twórców, przekształcanie najskuteczniejszych filmów w reklamy i zwiększanie powiązania z marką.

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2022

Coca-Cola obchodzi 50-lecie w Polsce. Powstał singiel Sary James z okazji jubileuszu marki

„Magia jest w nas” to tytuł najnowszego singla Sary James – młodej piosenkarki, która zwyciężyła w 4. edycji „The Voice Kids” i reprezentowała Polskę na Eurowizji dla Dzieci. Utwór to aranżacja przeboju z lat 90. wykonywanego m.in. przez Kasię Kowalską – „Chcę zatrzymać ten czas”. Singiel powstał we współpracy z Coca-Colą z okazji 50. rocznicy obecności marki w Polsce.