Pierwszy europejski sklep Coca-Coli ruszył w Londynie w ramach platformy „Real Magic”. W środku ubrania i bar
  • 0
  • 6
13.05.2022

Pierwszy europejski sklep Coca-Coli ruszył w Londynie w ramach platformy „Real Magic”. W środku ubrania i bar

Coca-Cola twierdzi, że w ramach platformy komunikacyjnej „Real Magic” koncentruje się na dostarczaniu konsumentom niepowtarzalnych doświadczeń on- i offline. Jednym z przykładów ma być sklep marki, który został właśnie otwarty w Londynie.

Punkt ruszył 28 kwietnia w londyńskiej Covent Garden. Oferuje akcesoria marki oraz linię odzieży premium. Nastawiony jest na modę, ze szczególnym uwzględnieniem streetwearu. Dostępne produkty powstały we współpracy z projektantami takimi jak Soho Grit, Alma de Ace, BAPE, Herschel i Staple.

Nowy sklep jest powiązany z platformą „Real Magic” uruchomioną we wrześniu 2021 r. Dyrektor generalny Coca-Coli, James Quincey powiedział wcześniej, że jednym z głównych celów tej platformy jest tworzenie „najlepszych w swojej klasie doświadczeń marketingowych zorientowanych na konsumenta”.

Wiceprezes ds. licencji i sprzedaży detalicznej, Michelle Moorehead wyjaśnia, że otwarcie sklepu wpisuje się w ten cel. – Wierzymy, że połączenie wyjątkowych doświadczeń online z potężnymi doświadczeniami osobistymi będzie kluczowe, aby dać naszym fanom to, co najlepsze – mówi.

Direct-to-consumer to obszar, w który Coca-Cola inwestuje już od jakiegoś czasu

Robiła to jednak głównie w trybie online. Fizyczne oferty DtC są bardziej niezwykłe dla marki. Sklep w Covent Garden jest pierwszym tego typu obiektem Coca-Coli w Europie. Wcześniej podobne miejsca powstały w USA. Jak przekonuje marka, z sukcesem.

W sklepie konsumenci mogą również zaangażować się w personalizację dzięki ekranom do projektowania własnych puszek. Sklep ma też swój własny bar, w którym barmani serwują bezalkoholowe drinki. Wnętrza nawiązują do motywów graficznych Coca-Coli.

Michelle Moorehead wyjaśnia, że oferta została zaprojektowana z myślą o konsumentach z pokolenia Z i milenialsach. Sklep otworzyła Tayce, gwiazda amerykańskiego reality show „RuPaul’s Drag Race”. W środku spotkać można influencerów, co ma odzwierciedlać obecność marki w kulturze.

Otwarcie sklepu było promowane ukierunkowaną kampanią medialną. Objęła ona OOH, geotargetowanie i akcję na stacji metra Covent Garden.

Źródło: www.marketingweek.com

  • 6
Londyn – pierwszy europejski sklep Coca-Coli

Londyn – pierwszy europejski sklep Coca-Coli

Londyn – pierwszy europejski sklep Coca-Coli
Londyn – pierwszy europejski sklep Coca-Coli
Londyn – pierwszy europejski sklep Coca-Coli
Londyn – pierwszy europejski sklep Coca-Coli
Londyn – pierwszy europejski sklep Coca-Coli

13 maja 2022