160 dronów nad Warszawą w ramach akcji kanału FilmBox Premium HD
  • 0
  • 6
19.05.2022

160 dronów nad Warszawą w ramach akcji kanału FilmBox Premium HD

Wieczorem 16 maja na warszawskim niebie pojawiło się 160 migoczących obiektów przypominających spadające gwiazdy. Kosmiczne zjawisko okazało się akcją kanału FilmBox Premium HD, który z okazji zbliżającego się Światowego Dnia Kosmosu zorganizował podniebny pokaz dronów inspirowany filmowymi hitami o podboju galaktyki.

Wszyscy, którzy w poniedziałek około godz. 22:00 znaleźli się na Bulwarach Wiślanych, byli świadkami nietypowej atrakcji. Na ciemnym niebie stolicy rozbłysnął rój migoczących punktów. Tańczącymi nad brzegiem Wisły światełkami okazały się drony. 160 latających urządzeń zaczęło układać na niebie szereg kosmicznych ilustracji, m.in.:

  • wizerunek Saturna z pierścieniami,
  • galaktykę spiralną,
  • marsjański łazik,
  • rakietę kosmiczną.

Pokaz trwał niespełna 8 minut. Całość była widoczna na obu brzegach Wisły z odległości kilku kilometrów. Dzięki transmisji na Facebooku wydarzenie mogli zobaczyć również fani kosmosu w całej Polsce.

Wieczór, który upłynął pod hasłem „Bliżej gwiazd”, inspirowany był filmami o podboju kosmosu. Na niebie mogliśmy podziwiać ilustracje nawiązujące do filmu „Ad Astra”. Już w najbliższą sobotę kanał FilmBox Premium HD pokaże go na swojej antenie z okazji Światowego Dnia Kosmosu – mówi Patrycja Gałązka, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu w Grupie Kino Polska.

Akcji towarzyszyła również obserwacja nocnego nieba. Tej nocy wyjątkowo zobaczyć można było zobaczyć na nim efektowny wschód księżyca w pełni oraz przelot Międzynarodowej Stacji Kosmicznej.

Dla wszystkich, którzy chcą celebrować międzygalaktyczne podróże i Światowy Dzień Kosmosu przypadający na 21 maja, kanał FilmBox Premium HD przygotował cykl filmów:

  • „Proxima” (godz. 19:15),
  • „Ad Astra” (godz. 21:00),
  • „Kosmiczny grzech” (godz. 23:00),
  • „Zanosi się na burzę” (godz. 00:25),
  • „Atlantis down” (godz. 01:55).

Realizatorem technicznym pokazu był polski start-up Astranate, a za koncept kreatywny odpowiada agencja Flywheel.

  • 6
160 dronów nad Warszawą

160 dronów nad Warszawą

160 dronów nad Warszawą
160 dronów nad Warszawą
160 dronów nad Warszawą
160 dronów nad Warszawą
160 dronów nad Warszawą
 

19 maja 2022

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2022

Coca-Cola obchodzi 50-lecie w Polsce. Powstał singiel Sary James z okazji jubileuszu marki

„Magia jest w nas” to tytuł najnowszego singla Sary James – młodej piosenkarki, która zwyciężyła w 4. edycji „The Voice Kids” i reprezentowała Polskę na Eurowizji dla Dzieci. Utwór to aranżacja przeboju z lat 90. wykonywanego m.in. przez Kasię Kowalską – „Chcę zatrzymać ten czas”. Singiel powstał we współpracy z Coca-Colą z okazji 50. rocznicy obecności marki w Polsce.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2022

Przejdź na ty z królami: Kazimierzem, Bolesławem i Władysławem. Tyskie rozpoczyna kampanię promocji gotówkowej

W pełnię sezonu piwnego Tyskie wkracza z aktywacją konsumencką. Marka w przewrotny sposób zachęca do nawiązania bliższych relacji z polskimi królami i wygrania gotówki. Pokazuje, że spotkania towarzyskie stają się idealnym momentem do pojawienia się zaskakującego gościa, który przynosi natychmiastową wygraną. Ten dwuznaczny koncept promocji obrazuje spot.