TikTok z nową funkcją reklamową. Jest związana ze współpracą marek z twórcami
  • 0
  • 1
19.05.2022

TikTok z nową funkcją reklamową. Jest związana ze współpracą marek z twórcami

Aby ułatwić markom czerpanie z kreatywnej mocy społeczności TikToka i współtworzenie autentycznych treści, które przemawiają do użytkowników, platforma uruchamia funkcję Branded Mission. To rozwiązanie reklamowe, które umożliwia reklamodawcom pozyskiwanie autentycznych treści od twórców, przekształcanie najskuteczniejszych filmów w reklamy i zwiększanie powiązania z marką.

Branded Mission przybliża marki do społeczności TikToka. Ma umożliwiać twórcom wnoszenie wkładu w kampanie, jednocześnie dając markom możliwość wzmacniania najskuteczniejszych treści, które z nimi współgrają.

Korzystając z Branded Mission, reklamodawcy mogą:

  • Zaangażować społeczność, aby wzięła udział w kampaniach związanych z marką. Marki mogą opracować brief i udostępnić go społeczności twórców.
  • Pozwolić twórcom w autentyczny sposób opowiedzieć historię marki, z którą najlepiej się utożsamiają. Twórcy TikToka mogą decydować, jakie misje związane z marką ich inspirują i zdecydować się na udział w działaniach. Marki będą wybierać oryginalne filmy wideo i wzmacniać je poprzez promowany ruch reklamowy.
  • Odkrywać zróżnicowany ekosystem twórców, którzy są głównymi motorami kultury na TikToku. Marki mają teraz więcej możliwości angażowania się w szeroki ekosystem kreatywnych i utalentowanych twórców. Twórcy, którzy są w wieku co najmniej 18 lat i mają ponad 1000 obserwujących, będą mogli wziąć udział w Branded Mission.

Opcja Branded Mission jest obecnie w fazie testów. Jest dostępna dla marek na kilkunastu rynkach na całym świecie. Funkcja zostanie udostępniona na kolejnych rynkach pod koniec 2022 r.

  • 1
TikTok z nową funkcją reklamową Branded Mission

TikTok z nową funkcją reklamową Branded Mission

 

19 maja 2022

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2022

Coca-Cola obchodzi 50-lecie w Polsce. Powstał singiel Sary James z okazji jubileuszu marki

„Magia jest w nas” to tytuł najnowszego singla Sary James – młodej piosenkarki, która zwyciężyła w 4. edycji „The Voice Kids” i reprezentowała Polskę na Eurowizji dla Dzieci. Utwór to aranżacja przeboju z lat 90. wykonywanego m.in. przez Kasię Kowalską – „Chcę zatrzymać ten czas”. Singiel powstał we współpracy z Coca-Colą z okazji 50. rocznicy obecności marki w Polsce.