TikTok Pulse – narzędzie reklamy kontekstowej - Marketing przy Kawie
TikTok Pulse – serwis stawia na reklamę kontekstową
  • 0
  • 1
5.05.2022

TikTok Pulse – serwis stawia na reklamę kontekstową

TikTok przedstawił nowe rozwiązanie z obszaru reklamy kontekstowej. To TikTok Pulse, który pozwala reklamodawcom umieścić swoją markę obok najlepszych treści w feedzie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56329 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
5.05.2022

E-handel nie wyprze tradycyjnego. Zakupy stacjonarne w 5 lat urosną o 10,5 proc. Badanie CBRE

Handel internetowy dynamicznie rozwinął się w pandemii, ale ten tradycyjny też nie odpuszcza. Z prognoz Euromonitor International wynika, że sprzedaż stacjonarna zwiększy się o 10,5 proc. do 2026 r. Sieci handlowe, żeby zatrzymać klientów, testują nowe formaty sprzedaży oraz pokazują dbałość o środowisko. Zyskują ulice handlowe, za to buduje się mniej centrów. W pierwszym kwartale 2022 r. do użytku oddano 40 tys. m2, a 250 tys. m2 zostaje w budowie. Zdecydowana większość (230 tys.) będzie oddana do użytku jeszcze w tym roku – wynika z raportu CBRE.