Kaufland testuje koncept click & collect
  • 0
  • 1
21.05.2020

Kaufland testuje koncept click & collect

Pod koniec maja Kaufland zamierza uruchomić nową usługę zdalnej rezerwacji produktów pierwszej potrzeby z asortymentu sieci. W fazie pilotażowej rozwiązanie będzie testowane w trzech marketach: w Bydgoszczy, Gliwicach i we Wrocławiu. Jeżeli nowa propozycja zostanie dobrze przyjęta przez klientów, firma w krótkim czasie rozszerzy usługę na kolejne lokalizacje.

W czasie pandemii koronawirusa Kaufland chce zapewnić konsumentom dostęp do artykułów pierwszej potrzeby i bezpieczeństwo. W związku z koniecznością utrzymywania dystansu społecznego, z myślą o komforcie klientów detalista sięga po nowe rozwiązanie.

Jeszcze w maju Kaufland planuje uruchomienie usługi click & collect. Dzięki niej klienci sieci będą mogli zarezerwować potrzebne produkty w domu poprzez stronę internetową, a następnie odebrać je i zapłacić w jednym z trzech marketów objętych testem.

W pilotażowej fazie projektu z możliwości zdalnej rezerwacji zakupów będą mogli skorzystać klienci trzech marketów sieci Kaufland:

  • w Bydgoszczy przy ul. Ludwika Solskiego 5,
  • w Gliwicach przy ul. Pszczyńskiej 64,
  • we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 62.

Możliwość zdalnej rezerwacji produktów to kolejne rozwiązanie wprowadzone z myślą o komforcie i bezpieczeństwie klientów. Pozwoli im ono także zaoszczędzić czas związany z planowaniem i dokonywaniem zakupów. Jeżeli nowa usługa zostanie dobrze przyjęta przez konsumentów, rozszerzymy ją o kolejne sklepy – mówi Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska.

Aby skorzystać z usługi click & collect, należy zarejestrować się w serwisie internetowym, wykorzystując do tego adres e-mail lub zalogować się za pomocą konta z serwisów Facebook, Google lub Twitter. Na specjalnie przygotowanej stronie będzie można wybierać spośród ponad 1500 produktów. Są to artykuły pierwszej potrzeby, takie jak np. produkty żywnościowe, artykuły higieniczne i kosmetyki, produkty dla dzieci, a nawet żywność dla domowych zwierząt.

W najbliższym czasie rezerwacji produktów będzie można także dokonać za pomocą aplikacji, która będzie do pobrania w App Store oraz w Google Play.

Po złożeniu rezerwacji i wybraniu punktu odbioru w jednym z marketów objętych usługą pracownicy skompletują produkty, by klienci mogli je odebrać w zarezerwowanym przez siebie wcześniej przedziale czasowym. Płatności dokonuje się na miejscu w oddzielnej kasie, gotówką lub kartą.

  • 1
Kaufland testuje koncept click & collect

Kaufland testuje koncept click & collect

21 maja 2020

20 maja 2020