Kaufland testuje koncept click & collect - Marketing przy Kawie
Kaufland testuje koncept click & collect
  • 0
  • 1
21.05.2020

Kaufland testuje koncept click & collect

Pod koniec maja Kaufland zamierza uruchomić nową usługę zdalnej rezerwacji produktów pierwszej potrzeby z asortymentu sieci. W fazie pilotażowej rozwiązanie będzie testowane w trzech marketach: w Bydgoszczy, Gliwicach i we Wrocławiu. Jeżeli nowa propozycja zostanie dobrze przyjęta przez klientów, firma w krótkim czasie rozszerzy usługę na kolejne lokalizacje.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55460 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 maja 2020

20 maja 2020