Airbnb i Bumble urozmaicają pierwsze randki za pomocą opcji Atrakcje online
  • 0
  • 4
20.05.2020

Airbnb i Bumble urozmaicają pierwsze randki za pomocą opcji Atrakcje online

Aby ułatwić nawiązywanie miłosnych relacji nieznajomym, portal Airbnb we współpracy z serwisem randkowym Bumble przygotował specjalną serię Atrakcje online. Ma ona czynić wirtualne randkowanie atrakcyjniejszym.

Uruchomiona w kwietniu 2020 r. przez Airbnb usługa Atrakcje online oferuje za niewielką opłatą dostęp do inspirujących gospodarzy na całym świecie. Można wirtualnie odwiedzić np. buddyjskich mnichów, sommelierów z różnych części globu czy magików. Dzięki tej opcji, pozostając we własnym salonie, można np. poznawać smaki Indii z miejscowymi, zrobić ser w towarzystwie kozy w Malibu czy posłuchać od lokalnego pasjonata historii o zagładzie Pompejów.

Bumble ogłosił konkurs, w którym stu użytkownikom serwisu zasponsoruje wirtualne randki za pośrednictwem Atrakcje online. Wybrańcy będą mogli m.in. wziąć udział w wirtualnej lekcji o winach z ekspertem z Portugalii, posłuchać o tureckim wróżeniu z fusów, dowiedzieć się więcej o kawie od mieszkańca Bogoty czy tańcu od mieszkańca Portoryko.

W randkach udział mogą wziąć mieszkańcy Stanów Zjednoczonych. Wydarzenia odbywają się między 14 a 28 maja.

  • 4
Atrakcje online

Airbnb i Bumble przygotowały dla randkowiczów specjalne Atrakcje online

20 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.05.2020

Życie w kwarantannie: e-commerce i usługi online rekordowo popularne wśród polskich użytkowników. Badanie firmy Mastercard

W ostatnich tygodniach Internet stał się dla polskich konsumentów ulubionym miejscem, w którym robią zakupy. W badaniu na zlecenie Mastercard 2/3 Polaków deklaruje, że korzysta z e-commerce częściej niż kiedykolwiek wcześniej. W czasie izolacji społecznej na popularności zyskały też cyfrowe usługi, takie jak zajęcia fitness online, streaming wideo czy nauka języków obcych przez Internet.

19 maja 2020