0 7 0 0 0 11.05.2020Polski Internet w kwietniu 2020 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w kwietniu 2020 r. wyniosła ogółem 28,2 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 23,7 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 24,2 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
0 1 0 0 4 9.05.2020Google usunął miliardy nieodpowiednich reklamW 2019 r. Google usunął 2,7 mld „złych reklam”. Określa tak przekazy, które łamią prawo, np. oferują produkty w znacznie zawyżonych cenach albo wyłudzają dane użytkowników. W tym roku takich reklam może być jeszcze więcej ze względu na epidemię koronawirusa.
0 1 0 0 0 9.05.2020Spotify w nowej kampanii pomaga walczyć z samotnościąW nowej kampanii „Listening Together” Spotify korzysta ze swojego najcenniejszego zasobu – milionów danych użytkowników. Oferuje możliwość zidentyfikowania tych, którzy w danym momencie na całym świecie słuchają tej samej piosenki.
0 1 0 0 0 7.05.2020Internet jest liderem reklamy w 2019 r. – IAB Polska/PwC AdExW 2019 r. wydatki na reklamę online wyniosły prawie 5 mld zł. Oznacza to wzrost nakładów o prawie 500 mln zł względem roku wcześniejszego. Przełożyło się to na dynamikę rok do roku na poziomie 10%.
1 1 0 0 0 7.05.2020OSM Piątnica z pierwszą kampanią reklamową serków homogenizowanychOSM Piątnica rozpoczęła pierwszą kampanię promującą nowość w jej ofercie – serki homogenizowane. W spocie pojawia się znana z poprzednich reklam marki Babcia Eugenia.
0 1 0 0 0 7.05.2020Auchan Retail Polska powierza obsługę PR agencji Solski CommunicationsAuchan Retail Polska podpisał umowę na kompleksową obsługę PR z agencją Solski Communications. Współpracę podjęto na czas nieokreślony.
5 1 0 0 0 7.05.2020Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy rozpoczął akcję „Reaguj! Masz wpływ na reklamę”Rada Reklamy rozpoczęła akcję skierowaną do szerokiej rzeszy odbiorców reklam, przede wszystkim konsumentów. Jej głównym celem jest zwrócenie uwagi na przestrzeganie standardów etycznych reklam w sytuacji niepewności i zagrożenia.
1 1 0 0 0 7.05.2020Mattel przypomina dorosłym, że zabawa nigdy się nie kończyFirma Mattel, światowy producent zabawek i gier takich jak Uno, Scrabble czy Spadające małpki, dzieli się swoim doświadczeniem na temat dobrej zabawy. Rozpoczął kampanię gier, której hasło przewodnie brzmi: „Zabawa nigdy się nie kończy”.
0 1 0 0 0 7.05.2020Mastercard wybrał McCann Worldgroup do obsługi w social mediaMastercard w Polsce powierzył agencji McCann prowadzenie kanałów social media. Pierwsze działania w ramach nowej współpracy rozpoczęły się z końcem marca, wraz z kampanią „Płać zbliżeniowo do 100 zł bez PIN”.
0 14 0 0 0 7.05.2020Pięć murali w ramach kampanii LotosuGdańsk, Kraków, Poznań, Warszawa i Wrocław – w tych pięciu miastach można już zobaczyć murale, które ukazują wyrywek życia zabranego przez epidemię. Akcję zainicjowała Grupa Lotos.