Ogólnopolska kampania Programu Polska Bezgotówkowa
  • 1
  • 1
21.05.2020

Ogólnopolska kampania Programu Polska Bezgotówkowa

Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła kolejną falę ogólnopolskiej kampanii zasięgowej skierowanej do przedsiębiorców prowadzących działalność handlowo-usługową. Kampania informuje o korzyściach wynikających z płatności bezgotówkowych oraz z przystąpienia do Programu Polska Bezgotówkowa.

W kampanii podkreślamy, że akceptowanie płatności bezgotówkowych jest nie tylko istotnym elementem prowadzenia działalności gospodarczej, ale również ważnym stymulatorem rozwoju biznesu. Ma to szczególnie znaczenie dla tych przedsiębiorców, którzy byli zmuszeni ograniczyć lub zamknąć swoją działalność z powodu epidemii, a teraz w ramach odmrażania gospodarki otwierają swoje punkty handlowo-usługowe. W nowej rzeczywistości terminal płatniczy pozwalający na płatności zbliżeniowe jest tym, czego oczekują klienci – mówi dr Paweł Widawski, wiceprezes Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Spoty ukazują przedsiębiorców, którzy wznawiają pracę, przygotowują się na powrót klientów oraz przyjmują bezpieczne formy płatności przy użyciu karty lub telefonu. Dwie reklamy telewizyjne (30- i 15-sekundowa) będzie można zobaczyć w TVP, TVN, TVN 7 i Polsacie oraz wybranych stacjach tematycznych. Bieżąca fala kampanii potrwa do 14 czerwca.

Równolegle Fundacja Polska Bezgotówkowa prowadzi działania promujące kampanię edukacyjno-informacyjną „Działamy, nie znikamy”. Na specjalnie przygotowanej platformie edukacyjnej fundacja zamieszcza treści merytoryczne i materiały kierowane do właścicieli małych i mikrofirm. Mają one pozwolić unowocześnić ich biznes, a w szczególności otworzyć się na nowe formy dotarcia do klientów.

  • 1
Polska Bezgotówkowa

Ruszyła kampania promująca Program Polska Bezgotówkowa

21 maja 2020

20 maja 2020