Ruszyła kampania promująca aplikację streamingową Empik Music
  • 1
  • 9
20.05.2020

Ruszyła kampania promująca aplikację streamingową Empik Music

„Słuchanie muzyki na własnych zasadach” – to główny przekaz startującej kampanii, która promuje aplikację do streamingu muzyki Empik Music. Działania mają charakter produktowo-wizerunkowy.

Celem jest wprowadzenie nowej na rynku platformy streamingowej i aplikacji muzycznej Empik Music, w tym m.in. budowanie jej świadomości i wizerunku w poszczególnych segmentach grupy docelowej. Grupę docelową zdefiniowano jako kobiety i mężczyźni z miast powyżej 50 tys. mieszkańców, w wieku 18–44 lata.

Komunikacja obejmuje przede wszystkim Internet i in-store. Kierowana będzie do wyselekcjonowanych segmentów odbiorców w ramach tej grupy, dobranych na podstawie zwyczajów zakupowych, częstotliwości zakupów muzycznych, wyboru kanału zakupów online vs offline itp.

Głównym przekazem kampanii jest „Słuchanie muzyki na własnych zasadach”, na różne sposoby. Działania toczą się wokół hashtagu #tomigra.

Muzyka towarzyszy nam na co dzień. Lubimy, kiedy to, czego słuchamy, współgra z tym, co robimy i pokazuje, jacy jesteśmy. Nie ma dobrych lub złych sposobów na słuchanie muzyki. Lubimy po prostu słuchać muzyki po swojemu. Ten przekaz to trzon komunikacji aplikacji Empik Music. Każdy słucha muzyki na własnych zasadach. Podsumowuje to hasztag #tomigra, który obecny jest w nurcie wizerunkowym kampanii – mówi Katarzyna Barczuk, senior account manager w agencji Kamikaze, która prowadzi działania.

Koncept graficzny materiałów promocyjnych bazuje na fali dźwięków muzycznych jako głównym elemencie całej kampanii. W materiałach animowanych (wideo wizerunkowym oraz 6-sekundowych formach) fala porusza się i nadaje przekazowi dynamiki. Jej ruch i tempo podkreślają muzykę w spocie.

Produktowy nurt kampanii koncentruje się na korzyściach, np. możliwości tworzenia własnych bibliotek muzycznych i odtwarzania bez dostępu do Sieci, dostępie do usługi przez 30 dni za darmo itp. Wizerunkowy natomiast bazuje na przedstawianiu różnych sposobów słuchania muzyki, zawsze na własnych zasadach.

Empik Music to platforma streamingowa i aplikacja do słuchania muzyki. Dostępna jest od 5 maja w App Store i Google Play. Ważnym wyróżnikiem Empik Music ma być fakt, że w przeciwieństwie do innych tego typu platform wybrane opcje abonamentu można opłacać także stacjonarnie w kasie salonów Empik, bez konieczności podpinania karty do konta.

Przygotowanie strategii działań oraz wypracowanie idei kreatywnej i storytellingu do działań w Internecie oraz in-store wprowadzających na rynek Empik Music, a także działania związane z kampanią online, w tym wypracowanie konceptu oraz nadzór nad produkcją wizerunkowego spotu wideo – Kamikaze. Montaż oraz postprodukcja: Warsaw Production, udźwiękowienie: Studio Głośno. Komunikacji Empik Music towarzyszą stałe działania public relations, za które odpowiada zespół Walk PR.

  • 9
Empik Music

Ruszyła kampania promująca Empik Music

20 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.05.2020

Życie w kwarantannie: e-commerce i usługi online rekordowo popularne wśród polskich użytkowników. Badanie firmy Mastercard

W ostatnich tygodniach Internet stał się dla polskich konsumentów ulubionym miejscem, w którym robią zakupy. W badaniu na zlecenie Mastercard 2/3 Polaków deklaruje, że korzysta z e-commerce częściej niż kiedykolwiek wcześniej. W czasie izolacji społecznej na popularności zyskały też cyfrowe usługi, takie jak zajęcia fitness online, streaming wideo czy nauka języków obcych przez Internet.

19 maja 2020