Ruszyła kampania promująca aplikację streamingową Empik Music
  • 1
  • 9
20.05.2020

Ruszyła kampania promująca aplikację streamingową Empik Music

„Słuchanie muzyki na własnych zasadach” – to główny przekaz startującej kampanii, która promuje aplikację do streamingu muzyki Empik Music. Działania mają charakter produktowo-wizerunkowy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50099 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

20 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.05.2020

Życie w kwarantannie: e-commerce i usługi online rekordowo popularne wśród polskich użytkowników. Badanie firmy Mastercard

W ostatnich tygodniach Internet stał się dla polskich konsumentów ulubionym miejscem, w którym robią zakupy. W badaniu na zlecenie Mastercard 2/3 Polaków deklaruje, że korzysta z e-commerce częściej niż kiedykolwiek wcześniej. W czasie izolacji społecznej na popularności zyskały też cyfrowe usługi, takie jak zajęcia fitness online, streaming wideo czy nauka języków obcych przez Internet.

19 maja 2020