Click & collect – nowy napęd dla e-commerceClick & collect – nowy napęd dla e-commerceClick & collect – nowy napęd dla e-commerceClick & collect – nowy napęd dla e-commerce

Click & collect – nowy napęd dla e-commerce

Click & collect – nowy napęd dla e-commerce
Tomasz Kwieciński

Tomasz Kwieciński

-

Tomasz Kwieciński

Tomasz Kwieciński

Co mogłoby nieco rozruszać polski rynek e-handlu FMCG? Jedną z dróg może być śmielsze wprowadzanie modelu click & collect w miejsce usług z dostawą zakupów do domu.

Według raportu IAB za rok 2013 dostęp do Internetu w Polsce ma 72% gospodarstw domowych, podczas gdy średnia dla krajów Unii Europejskiej wynosi 79%. Samych internautów w wieku siedmiu i więcej lat jest ponad 21 mln, z czego 16 mln robi zakupy online.

Dlaczego więc rynek e-commerce w naszym kraju tkwi wciąż w tak wczesnym stadium rozwoju? Jaki jest stan tego rynku i jakie tendencje się na nim kształtują?
Nie spieszymy się po zdobycze cyfrowej rewolucji
Dziś na sukces biznesowy w e-commerce coraz większy wpływ ma umiejętność dostosowania się do zmian zachowań i oczekiwań konsumenckich, a także korzystania ze zdobyczy technologii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się