Facebook wydaje oświadczenie na temat artykułu „The Wall Street Journal” o szkodliwym wpływie Instagrama
  • 0
  • 1
27.09.2021

Facebook wydaje oświadczenie na temat artykułu „The Wall Street Journal” o szkodliwym wpływie Instagrama

W połowie września „The Wall Street Journal” opublikował artykuł zatytułowany „Facebook knows Instagram is toxic for teen girls, company documents show”. Gazeta przedstawiła w nim wyniki dochodzenia pokazujące, że platforma społecznościowa przeprowadziła własne badania, które pokazały, że korzystanie z Instagrama pogłębiło problemy z postrzeganiem ciała u jednej na trzy nastolatki. Utajniła jednak te wyniki. Facebook wydał w tej sprawie oświadczenie. Zarzuca dziennikarzom, że dochodzenie było niedokładne, a wyniki zostały źle zinterpretowane.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52622 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.09.2021

GfK: Turyści pozostają ważnym ogniwem w handlu spożywczym

10% sieciowych i zrzeszonych sklepów spożywczych w Polsce mieści się w pobliżu atrakcji turystycznych i obiektów noclegowych. Procentowo najwięcej jest ich w Małopolsce (23% wszystkich punktów handlowych), z kolei najmniej – w województwie lubelskim (4%) i mazowieckim (5%). Według firmy badawczej GfK sieci detaliczne wciąż aktywnie poszukują danych o ruchu turystycznym w czasie planowania ekspansji i pozostaje on bardzo ważnym czynnikiem na etapie decyzji o otwarciu nowego sklepu.