Facebook mimo krytyki i gróźb regulacji ciągle może liczyć na reklamodawcówFacebook mimo krytyki i gróźb regulacji ciągle może liczyć na reklamodawcówFacebook mimo krytyki i gróźb regulacji ciągle może liczyć na reklamodawcówFacebook mimo krytyki i gróźb regulacji ciągle może liczyć na reklamodawców
Marki potrzebują tych zasięgów (fot. Pixabay)

Facebook mimo krytyki i gróźb regulacji ciągle może liczyć na reklamodawców

Facebook mimo krytyki i gróźb regulacji ciągle może liczyć na reklamodawców
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Facebook jest krytykowany od dawna, ale ostatnie tygodnie były pod tym względem szczególne. Zeznania byłej pracownicy, Frances Haugen przed amerykańskim Senatem, zarzuty o ukrywanie badań dotyczących szkodliwości dla dzieci, wreszcie globalna awaria. Co na to reklamodawcy? Od kilku lat nie zmniejszają budżetów reklamowych na Facebooku i Instagramie, lecz je zwiększają. Tym razem będzie podobnie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się