Przemodelowanie komercyjnego Internetu i zmiana proporcji wydatków na kampanie budujące markę i marketing efektywnościowy – prognozy Kantara na 2022 - Marketing przy Kawie
Przemodelowanie komercyjnego Internetu i zmiana proporcji wydatków na kampanie budujące markę i marketing efektywnościowy – prognozy Kantara na 2022
  • 0
  • 2
17.11.2021

Przemodelowanie komercyjnego Internetu i zmiana proporcji wydatków na kampanie budujące markę i marketing efektywnościowy – prognozy Kantara na 2022

Rok 2021 zbliża się ku końcowi, a Kantar ujawnia trendy i zmiany w globalnej branży medialnej oraz prognozy ekspertów na nadchodzący rok. Firma prezentuje raport zatytułowany „Media Trends and Predictions 2022”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55373 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 listopada 2021

  • 3
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2021

T‑Mobile o przyszłości w serii „Wczoraj & jutro”

Ruszyła nowa seria T‑Mobile „Wczoraj & jutro”. W 10-odcinkowym programie znane postaci polskiego świata kultury, nauki i sportu, w tym m.in. Małgorzata Halber, Robert Korzeniowski, Karol Wójcicki czy Michał Piróg, a także przedstawiciele generacji Z i eksperci marki opowiadają o tym, co czeka nas w nadchodzącej przyszłości. Goście robią również przegląd zmian, które w ostatnich latach dokonały się na naszych oczach.

16 listopada 2021