Jak sieci detaliczne walczą dziś o portfele konsumentów? Na ile może pomóc w tym program lojalnościowy?Jak sieci detaliczne walczą dziś o portfele konsumentów? Na ile może pomóc w tym program lojalnościowy?Jak sieci detaliczne walczą dziś o portfele konsumentów? Na ile może pomóc w tym program lojalnościowy?Jak sieci detaliczne walczą dziś o portfele konsumentów? Na ile może pomóc w tym program lojalnościowy?
Klienci szukają dziś ofert korzystnych cenowo. Mogą je otrzymać w programie lojalnościowym (fot. Pexels)

Jak sieci detaliczne walczą dziś o portfele konsumentów? Na ile może pomóc w tym program lojalnościowy?

Jak sieci detaliczne walczą dziś o portfele konsumentów? Na ile może pomóc w tym program lojalnościowy?
Katarzyna Klimkiewicz

Katarzyna Klimkiewicz

-

managing director, Brave Conferences

Katarzyna Klimkiewicz

Katarzyna Klimkiewicz

managing director
Brave Conferences

Obecnie marki uważnie obserwują dynamicznie zmieniające się trendy zakupowe konsumentów związane z inflacją, oszczędnościami i zawartością koszyka zakupowego. Jak o portfele konsumentów walczy marka Gatta oraz sieć sklepów Stokrotka? Przedstawicieli tych marek zapytała o to Katarzyna Klimkiewicz z firmy Brave organizującej V forum Retail Challenge Poland.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja