„Jest sprawa, nowa kawa!” – ruszyła kampania marki Eduscho
  • 2
  • 2
18.03.2024

„Jest sprawa, nowa kawa!” – ruszyła kampania marki Eduscho

Wystartowała jedna z największych polskich kampanii marketingowych w historii Tchibo. Towarzyszy ona wprowadzeniu na rynek marki Eduscho, która dołączyła do portfolio firmy.

Komunikacja reklamowa została dopasowana do designu produktów oraz ich walorów smakowych, a także lokalizacji poszczególnych nośników. Dlatego w przestrzeni miejskiej, telewizji czy online można znaleźć formaty z takimi hasłami, jak:

  • „Moc, na której zajedziesz najdalej”,
  • „Nowa mała czarna, a już klasyk”,
  • „Tak ekspresowa, że odjazd”,
  • „Z pozoru delikatna, a mocna w gębie”,
  • „Tak mocna, że sama się budzi o poranku”,
  • „Z tradycją się nie dyskutuje”,
  • „Na tej linii zajedziesz daleko”,
  • „Złoto w zasięgu ręki”.

– Eduscho zaskakuje. Produktowo – to po prostu dobra kawa w dobrej cenie. Komunikacyjnie zaś to wyjątkowa, wyróżniająca się w kategorii, szeroko zakrojona kampania, w której wykorzystujemy m.in. nowatorskie fake OOH czy zaczepne hasła. Należy wypatrywać ich w kluczowych lokalizacjach w przestrzeni miejskiej i w digitalu. Nasze działania, w trakcie których dotrzemy do większości kawoszy w Polsce, zaplanowaliśmy na wiele miesięcy – mówi Izabela Brzozowska, senior brand manager coffee & RTD PL w Tchibo Warszawa.

Kampania realizowana jest wielokanałowo i potrwa do końca roku

Jej hasło przewodnie brzmi: „Jest sprawa, nowa kawa!”. Działania komunikacyjne są realizowane w mediach tradycyjnych, tj. w telewizji, gdzie emitowane są 15-sekundowe spoty, oraz w prasie. Eduscho zagości także na nośnikach reklamy zewnętrznej, m.in. na billboardach położonych w kluczowych lokalizacjach w całej Polsce: w sąsiedztwie stacji benzynowych i galerii handlowych oraz na przystankach tramwajowych i autobusowych.

Zaplanowano także szereg aktywności online – emisję spotów w serwisach VoD czy YouTube, działania display oraz szeroką kampanię w mediach społecznościowych, czyli na Facebooku, Instagramie czy TikToku. Promocja będzie realizowana również poprzez współpracę z influencerami.

W pierwszym etapie kampanii będą to m.in.:

  • Natalia Broszkiewicz (@mamokochamcie),
  • Kaja Soboń (@kajasnb),
  • Ania Wiatrowska (@aniaplakapl),
  • Mateusz Jarząbek (@bulsjarz).

Na swoich kanałach pokażą stworzone specjalnie dla marki nośniki zewnętrzne, które w rzeczywistości nie istnieją (tzw. fake OOH).

Autorem spotu jest niemiecka agencja marketingowa Uberground. Adaptację spotu oraz kreacje do działań na polskim rynku przygotowała agencja DDB. Za aktywności w mediach społecznościowych odpowiada Golden Submarine, a działania z zakresu public relations są realizowane przez 24/7Communication. Zakup mediów należy do kompetencji OMD.

  • 2
Kampania marki Eduscho

Eduscho od Tchibo z kampanią reklamową

Kampania marki Eduscho

Psiarz

1 tydzień temu

Geniusz co wymyślił te reklamę chyba nie ma psa i ani troche wyobraźni, dzwonek do drzwi użyty w spocie telewizyjnym na samym początku za każdym razem jak się włącza psy natychmiast szczekają pod drzwiami. Super robota! Tej kawy nie kupimy bo tak nas zniechęcił spot

18 marca 2024

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 1
18.03.2024

Coraz więcej Polaków chce znać swoje prawa konsumenckie – badanie Amazona i Fundacji Forum Konsumentów

Rośnie świadomość Polaków na temat praw konsumenckich. 80 proc. badanych ocenia swój stan wiedzy jako „raczej dobry”. To o ponad 30 punktów procentowych więcej niż rok temu. Jednocześnie, w porównaniu do 2023 r., znacznie wzrosła liczba deklarujących chęć poszerzenia swojej wiedzy w tym zakresie – z 47 do 57 proc. obecnie. To o 10 p.p. więcej niż w 2023 r.