Tchibo, sprzedając kawę, ubrania, sprzęt kuchenny czy akcesoria sportowe, w prosty sposób wykorzystuje znajomość psychologii klienta i perfekcyjną logistykę. Zawdzięcza to... konkurencji.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Reklamy z rozpoczętej w październiku kampanii Tchibo ukazują ludzi rozmawiających o ubraniach lub akcesoriach kupionych w sklepie tej firmy. Na informację o tym, skąd pochodzi odzieżowy lub typowo sportowy nabytek rozmówcy, osoba kojarząca markę wyłącznie z kawą reaguje histerycznym śmiechem.
Tego typu rozmowy o nowej kurtce prowadzą dwie kobiety przed weekendowym domkiem w lesie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.