Kawa dobrze sprzedaje. Trudny do skopiowania model biznesowy TchiboKawa dobrze sprzedaje. Trudny do skopiowania model biznesowy TchiboKawa dobrze sprzedaje. Trudny do skopiowania model biznesowy TchiboKawa dobrze sprzedaje. Trudny do skopiowania model biznesowy Tchibo
Kurtka? Z Tchibo? Ha, ha, ha! (kadr ze spotu)

Kawa dobrze sprzedaje. Trudny do skopiowania model biznesowy Tchibo

Kawa dobrze sprzedaje. Trudny do skopiowania model biznesowy Tchibo
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Tchibo, sprzedając kawę, ubrania, sprzęt kuchenny czy akcesoria sportowe, w prosty sposób wykorzystuje znajomość psychologii klienta i perfekcyjną logistykę. Zawdzięcza to... konkurencji.

Reklamy z rozpoczętej w październiku kampanii Tchibo ukazują ludzi rozmawiających o ubraniach lub akcesoriach kupionych w sklepie tej firmy. Na informację o tym, skąd pochodzi odzieżowy lub typowo sportowy nabytek rozmówcy, osoba kojarząca markę wyłącznie z kawą reaguje histerycznym śmiechem.

Tego typu rozmowy o nowej kurtce prowadzą dwie kobiety przed weekendowym domkiem w lesie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja