Jak poznać klienta cyfrowej ery i umieć za nim nadążać? Dowiedz się na Salesforce Live Warsaw 2022
  • 0
  • 0
29.09.2022 Materiał Partnera

Jak poznać klienta cyfrowej ery i umieć za nim nadążać? Dowiedz się na Salesforce Live Warsaw 2022

Salesforce, globalny lider rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz ich automatyzacji, uruchomił rejestrację na wydarzenie Salesforce Live Warsaw 2022, które odbędzie się 13 października 2022 na PGE Stadionie Narodowym. To doskonała okazja do zapoznania się z najlepszymi praktykami sprzedaży online, poznania i wyprzedzania oczekiwań klientów ery mobilnej czy przekonania się na przykładach branżowych liderów jak skutecznie przekuwać potencjał nowych technologii automatyzujących sprzedaż i marketing w biznesowy sukces.

360-stopniowy widok klienta

Tegoroczne spotkanie z cyklu Salesforce Live Warsaw poświęcone będzie możliwościom, jakie oferują dziś specjalistom sprzedaży online, obsługi klienta czy marketerom najnowsze technologie automatyzujące najważniejsze procesy biznesowe firm operujących w cyfrowym świecie.

Jak personalizować komunikację i ofertę tak, by dostarczać swoim klientom to, czego potrzebują „tu i teraz”? Jak robić realny użytek z wielu źródeł cennych, dotąd niewykorzystywanych danych? Którymi kanałami docierać do kluczowych grup odbiorców, jak przewidywać ich zamiary i preferencje czy też jak zabierać w najlepsze zakupowe podróże swoich klientów po to, by chcieli do nas wracać nie tylko po ulubione produkty i usługi, ale także po najlepsze doświadczenia?

Na te oraz szereg wiele innych pytań, w trakcie prelekcji oraz paneli dyskusyjnych odpowiedzą:

  • Paweł Grabowski – prezes zarządu Hospicjum Proroka Eliasza
  • Hanna Országh-Szturo – student services officer, Uniwersytet Warszawski
  • Robert Leksiński – director of customer relations, Totalizator Sportowy
  • Maciej Madziński – managing director digital transformation, strategy and enabling functions, Kross
  • Marek Talarczyk – prezes Netguru
  • Filip Tarnawski – engineering lead, Philip Morris International
  • Maciej Zych – Salesforce solution engineer, Enxoo
  • Jakub Kalke – założyciel letsjoin.cloud
  • Maciej Dakowicz – partner associate, Deloitte Digital

Morze wiedzy i inspiracji

Salesforce przygotował dla swoich gości szereg specjalistycznych wystąpień oraz paneli dyskusyjnych, podczas których zarówno doświadczeni eksperci firmy jak i zaproszeni prelegenci podzielą się wiedzą na temat potencjału najnowszych rozwiązań Salesforce, w tym tych automatyzujących sprzedaż i kampanie marketingowe Marketing Cloud oraz Customer 360, narzędzia komunikacyjnego Slack, platformy analitycznej Tableau czy oprogramowania integracyjnego MuleSoft.

Nie zabraknie również przestrzeni do wymiany doświadczeń i zapoznania się ze studiami przypadku międzynarodowych firm, które w przejrzysty sposób opowiedzą o napędzaniu swojej cyfrowej transformacji i wnoszeniu customer experience na nowy poziom poprzez rozwiązania Salesforce.

Program Salesforce Warsaw Live 2022:

  • 8:30 Rejestracja uczestników
  • 9:20 – 18:00 Panele dyskusyjne, wystąpienia, prezentacje
  • 10:00 – 11:15 Główna sesja
  • 17:20 – 20:00 Networking

Szczegółowe informacje o wydarzeniu dostępne są na stronie eventu, gdzie zapoznać można się z opisami wystąpień i paneli dyskusyjnych oraz zgłosić chęć swojego udziału poprzez formularz rejestracyjny.

28 września 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
28.09.2022

Jak Polacy kupują online? Wyniki badania opinii

Odzież (65%), obuwie (52%) i kosmetyki (49%) to kategorie produktów najczęściej kupowane w sieci. Decyzje zakupowe podejmujemy, patrząc przede wszystkim na cenę produktów (77%), czas realizacji zamówienia (44%) i oferowane rodzaje dostaw (38%). Z zakupów online korzystamy kilka razy w miesiącu, a większość z nas jest zadowolona z jakości obsługi oferowanej sklepy internetowe (60%). Coraz częściej kupujemy też mobilnie (51%). Taki obraz e-commerce w Polsce pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia we współpracy z firmą Mokka (Revo Technologies).