Kampania laptopa HP Victus 16 – „Uwolnij podwójną naturę”
  • 0
  • 3
28.09.2022

Kampania laptopa HP Victus 16 – „Uwolnij podwójną naturę”

Wiele osób oczekuje obecnie od komputera gamingowego, że będzie miał osiągi w grach, a jednocześnie będzie im służył jako codzienne narzędzie do pracy i nauki. Kampania „Uwolnij podwójną naturę” podkreśla, że laptop HP Victus 16 spełnia oczekiwania w obydwu rzeczywistościach. Ambasadorami działań zostali Piotr „Izak” Skowyrski, Jakub „Patec Wariatec” Patecki i Maja Kuczyńska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 września 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
28.09.2022

Jak Polacy kupują online? Wyniki badania opinii

Odzież (65%), obuwie (52%) i kosmetyki (49%) to kategorie produktów najczęściej kupowane w sieci. Decyzje zakupowe podejmujemy, patrząc przede wszystkim na cenę produktów (77%), czas realizacji zamówienia (44%) i oferowane rodzaje dostaw (38%). Z zakupów online korzystamy kilka razy w miesiącu, a większość z nas jest zadowolona z jakości obsługi oferowanej sklepy internetowe (60%). Coraz częściej kupujemy też mobilnie (51%). Taki obraz e-commerce w Polsce pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia we współpracy z firmą Mokka (Revo Technologies).

27 września 2022