„Najświeższe lokalności” sklepów Lewiatan - Marketing przy Kawie
Lewiatan ma nową platformę komunikacji – „Najświeższe lokalności”
  • 1
  • 2
28.09.2022

Lewiatan ma nową platformę komunikacji – „Najświeższe lokalności”

22 września ruszyła telewizyjna kampania reklamowa sklepów Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Przygotowano ją w ramach nowej platformy komunikacji. Spoty są emitowane w największych stacjach telewizyjnych. Kampania będzie wspierana działaniami digital w mediach społecznościowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56081 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 września 2022

27 września 2022