Jak będzie wyglądało budowanie doświadczeń klienta w 2030 r.? Badanie SAS
  • 0
  • 1
7.11.2019

Jak będzie wyglądało budowanie doświadczeń klienta w 2030 r.? Badanie SAS

Do 2030 r. 67% działań z zakresu obsługi klienta odbywać się będzie za pośrednictwem inteligentnych maszyn – wynika z raportu „Doświadczenie w 2030 roku: Przyszłość budowania doświadczeń klienta”, opracowanego przez Futurum Research na zlecenie SAS. Badanie wykazało, że głównym motorem działania w tworzeniu nowych, pozytywnych doświadczeń klienta będzie technologia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48758 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

7 listopada 2019

6 listopada 2019