McDonald’s chce zautomatyzować drive-thru dzięki sztucznej inteligencji - Marketing przy Kawie
McDonald’s chce zautomatyzować drive-thru dzięki sztucznej inteligencji
  • 0
  • 0
19.09.2019

McDonald’s chce zautomatyzować drive-thru dzięki sztucznej inteligencji

McDonald’s przejął firmę Apprente, której technologia rozpoznawania mowy być może zautomatyzuje proces odbierania zamówień od klientów. Ponadto gigant spod złotych łuków kupił w tym roku dwie inne firmy. Pierwsza z nich pomoże aktualizować menu przy drive-thru, druga wykorzystuje aplikację mobilną do zwiększania zaangażowania konsumentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55360 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 września 2019