Natalia Kukulska, Lidia Popiel, Karolina Pisarek i Katarzyna Zielińska w kampanii Pantene
  • 0
  • 5
7.11.2019

Natalia Kukulska, Lidia Popiel, Karolina Pisarek i Katarzyna Zielińska w kampanii Pantene

Ruszyła kampania „Oh my Gold!” marki Pantene (P&G) z udziałam ambasadorek. W reklamach wystąpiły: Natalia Kukulska, Lidia Popiel, Karolina Pisarek i Katarzyna Zielińska.

Według badań jedynie 50% kobiet w Polsce stosuje odżywki, których zadaniem jest głębokie nawilżanie, wygładzanie i odżywianie zniszczonych włosów. Celem kampanii „Oh my Gold!” jest edukacja dotycząca sposobu działania odżywek i dobierania ich rodzaju do danego typu włosów. Jest to kolejny element prowadzonej od zeszłego roku komunikacji „Power of hair” opartej na założeniu, że piękne włosy są atrybutem piękna, który ma największy wpływ na nasze samopoczucie. Edukując konsumentki, chcemy zapewnić im przed lustrem więcej momentów typu „Oh My Gold!” i podnieść poziom ich samopoczucia – mówi Victoria Kulpanowska, hair care i associate brand manager Pantene CE w Procter & Gamble.

Działania prowadzone są w telewizji, prasie oraz Internecie. Celem akcji skierowanej do kobiet w każdym wieku jest zwiększenie świadomości dotyczącej różnych potrzeb włosów i odpowiedniego ich odżywienia.

Każda z ambasadorek reprezentuje inny typ włosów, a co za tym idzie różne potrzeby ich dotyczące. Kampania jest kolejną odsłoną działań reklamowych Pantene zaplanowanych do czerwca 2020 r. Poprzednia, prowadzona pod hasłem „Great Hair Day”, trwała od lipca do września. Towarzyszyła wprowadzeniu nowej linii kosmetyków premium z kolekcji Pantene Hair Biology.

Kreację na potrzeby „Oh my Gold!” opracowała agencja reklamowa Grey Poland. Dom mediowy MediaCom zajął się planowaniem i zakupem mediów oraz negocjacjami kontraktów ambasadorskich.

  • 5
Pantene

Ruszyła kampania „Oh my Gold!” marki Pantene

Pantene
Pantene
Pantene
Pantene

7 listopada 2019

6 listopada 2019