Kocha, lubi, szanuje, nie chce, nie dba, żartuje, czyli zarządzanie doświadczeniem klientaKocha, lubi, szanuje, nie chce, nie dba, żartuje, czyli zarządzanie doświadczeniem klientaKocha, lubi, szanuje, nie chce, nie dba, żartuje, czyli zarządzanie doświadczeniem klientaKocha, lubi, szanuje, nie chce, nie dba, żartuje, czyli zarządzanie doświadczeniem klienta
Klient ma czuć, że jest u ciebie na pierwszym miejscu. Ty masz wiedzieć, co on czuje (fot. Pixabay)

Kocha, lubi, szanuje, nie chce, nie dba, żartuje, czyli zarządzanie doświadczeniem klienta

Kocha, lubi, szanuje, nie chce, nie dba, żartuje, czyli zarządzanie doświadczeniem klienta
Anna Gapińska

Anna Gapińska

-

właścicielka, dyrektor zarządzająca, Think Customer

Anna Gapińska

Anna Gapińska

właścicielka, dyrektor zarządzająca
Think Customer

Marketing interim manager. Szkoleniowiec. Praktyk biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, w tym w strategicznym doradztwie w zakresie zarządzania marką, marketingu, wsparcia sprzedaży i budowy długotrwałych relacji z klientami. Na co dzień wspiera firmy w zakresie customer experience i doradza, jak wzmocnić świadomość marki, poprawić efektywność działań marketingowych, wejść na nowe rynki i promować nowe produkty.

Tuż przed Światowym Dniem Customer Experience czas na powtórkę z podstaw tego, co powinno być w firmach najważniejsze. Z dbania o doświadczenie klienta. Jak można to doświadczenie kształtować? Jak się je mierzy? Założenia i zasady zarządzania CX przypomina Anna Gapińska z Think Customer.

Niezależnie od tego, jaki biznes prowadzisz – sprzedajesz produkty spożywcze, mieszkania, usługi, nowoczesne rozwiązania dla przedsiębiorstw, jesteś dużą organizacją czy małą firmą – z pewnością codziennie kontaktujesz się z klientami. I odwrotnie, to klienci (zarówno obecni, jak i potencjalni) codziennie wchodzą w różnego rodzaje interakcje z twoją marką.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się