Tuż przed Światowym Dniem Customer Experience czas na powtórkę z podstaw tego, co powinno być w firmach najważniejsze. Z dbania o doświadczenie klienta. Jak można to doświadczenie kształtować? Jak się je mierzy? Założenia i zasady zarządzania CX przypomina Anna Gapińska z Think Customer.Niezależnie od tego, jaki biznes prowadzisz – sprzedajesz produkty spożywcze, mieszkania, usługi, nowoczesne rozwiązania dla przedsiębiorstw, jesteś dużą organizacją czy małą firmą – z pewnością codziennie kontaktujesz się z klientami. I odwrotnie, to klienci (zarówno obecni, jak i potencjalni) codziennie wchodzą w różnego rodzaje interakcje z twoją marką.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.