0 1 0 0 0 30.10.2019Nowy logotyp polskiej reprezentacji olimpijskiejPolski Komitet Olimpijski zaprezentował nowy logotyp polskiej reprezentacji olimpijskiej. Zmiana ta została podyktowana kompleksową modyfikacją symboliki olimpijskiej, dokonywaną przez Międzynarodowy Komitet Olimpijski. Zasady jej użycia są konsekwentnie wprowadzane we wszystkich narodowych komitetach olimpijskich na świecie.
4 1 0 0 0 30.10.2019HP w reklamie na chiński rynek przekonuje, że gry komputerowe dobrze wpływają na ludzki mózgFirma HP na chińskim rynku rozpoczęła kampanię reklamową „Achieve Gamefulness”. Ukazuje w niej gry komputerowe – a przy tym swój komputer Omen – jako pożyteczne dla ludzkiego mózgu.
0 1 0 0 0 30.10.2019Gazetka reklamowa – niezastąpiona forma komunikacji. Wyniki badaniaNielsen i CTRL System zapytały dyrektorów marketingu pracujących w sieciach handlowych, co ich zdaniem najlepiej wpływa na wyniki sprzedaży. Wszyscy wskazali na narzędzie dobrze znane od wielu lat – gazetki promocyjne.
2 1 0 0 0 30.10.2019Raper Sokół i jego zmienne godziny pracy w kolejnych spotach SamsungaSamsung zaprezentował kolejne spoty z udziałem Sokoła. Tym razem z przymrużeniem oka artysta pokazuje sztukę negocjacji i opowiada o elastycznych godzinach pracy.
0 9 0 0 0 30.10.2019Psy szukają domu na butelkach piwa. Akcja Fundacji Azylu pod Psim Aniołem i browaru NookMimo rosnącej świadomości społecznej w schroniskach wciąż przybywa bezdomnych zwierząt. Aby zwrócić uwagę na los porzuconych czworonogów, Fundacja Azylu pod Psim Aniołem oraz browar Nook umieszczają wizerunki psów poszukujących domu na butelkach piwa.
0 1 0 0 0 30.10.2019Opublikowano kolejny rozdział Białej księgi. Dotyczy badańObszar badań doczekał się własnego rozdziału Białej księgi, która zbiera i opisuje dobre praktyki i najlepsze standardy współpracy klientów z agencjami marketingowymi. Publikacja jest efektem organizowanego przez SAR i PSML dialogu branżowego, w którym uczestniczyli klienci i agencje.
0 3 0 0 0 30.10.2019Plastik większym problemem niż zmiany klimatu. Międzynarodowy raport GfK „Who cares? Who does?”Zagadnienie odpowiedzialnego użytkowania i wykorzystywania opakowań z tworzyw sztucznych oraz zarządzania ich odpadami jest najważniejszym wyzwaniem środowiskowym dla konsumentów z 11 europejskich krajów. Firma GfK przygotowała raport „Who cares? Who does?”.
0 1 0 0 0 30.10.2019Zorganizowany trolling nieetycznym i szkodliwym zjawiskiem. Opinia REPRRada Etyki Public Relations wydała opinię w sprawie nieetyczności i szkodliwości zjawiska zorganizowanego trollingu. Jednoznacznie potępia hejterskie, oczerniające i dezinformujące działania. Rada uznała, że nie ma miejsca na takie praktyki w profesjonalnej działalności public relations.
0 2 0 0 0 30.10.2019Hybrid.ai wprowadza nowy format placementu reklamowego na zdjęciachFirma Hybrid.ai wprowadza na polski rynek nowy format reklamowy w technologii in-image ads. Mechanizm tworzy placement umożliwiający emisję reklam na zdjęciach. Rozwiązanie wykorzystujące sztuczną inteligencję daje reklamodawcom możliwość dopasowania treści fotografii do danego przekazu reklamowego.
0 0 0 0 0 30.10.2019Kolejna kara za telemarketing bez zgody odbiorcyTelemarketer, który dzwoni z zaproszeniem na pokaz lub bezpłatne badania, ma obowiązek poinformować o tym, że odbędzie się tam sprzedaż. Konsument musi wcześniej na taki kontakt wyrazić zgodę. UOKiK nałożył karę na firmę telemarketingową Arstele, która nie wywiązała się z tego obowiązku.