Electronic Arts wybiera w przetargu agencję Monday
  • 0
  • 1
6.11.2019

Electronic Arts wybiera w przetargu agencję Monday

Od września Electronic Arts współpracuje z Monday. Agencja wspiera producenta gier w większości działań związanych z promocją tytułów na rynku polskim. Współpraca została nawiązana w wyniku wygranego przetargu.

Od początku września konsultanci agencji prowadzą relacje Electronic Arts z mediami. Odpowiadają też za projekty z zakresu digital, content i influencer marketingu wspierające premiery oraz aktualizacje takich gier jak „Star Wars Jedi: Fallen Order”, „The Sims”, „Need for Speed” czy „Apex Legends”. Ponadto agencja prowadzi działania media relations tytułów sportowych marki, z EA Sports FIFA na czele.

Działania po stronie Monday prowadzą konsultanci z zespołów:

  • consumer & gaming kierowanego przez Krzysztofa Rygla,
  • digital pod opieką Jakuba Prószyńskiego.

Nad koordynacją projektu czuwa Karolina Kałużyńska, senior account executive w zespole consumer & gaming.

  • 1
Electronic Arts

EA pod PR-ową opieką Monday

6 listopada 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.11.2019

Europejczycy są skłonni płacić więcej za opakowania zawierające mniej plastiku. Wyniki badania

Sześciu na dziesięciu Europejczyków sortuje i poddaje recyklingowi więcej odpadów niż pięć lat temu. 86% twierdzi, że problemy środowiskowe są głównym wyzwaniem, przed którym stoi społeczeństwo. Polacy bardziej niż Niemcy, Belgowie i Brytyjczycy są skłonni płacić więcej za produkt, jeśli jego opakowanie zawiera mniej tworzyw sztucznych – pokazuje badanie L’ObSoCo przygotowane dla DS Smith.