PBC prezentuje wyniki nowego badania zaangażowania w reklamę prasową - Marketing przy Kawie
PBC prezentuje wyniki nowego badania zaangażowania w reklamę prasową
  • 0
  • 6
7.11.2019

PBC prezentuje wyniki nowego badania zaangażowania w reklamę prasową

Polskie Badania Czytelnictwa wspólnie z wydawcami oraz domami mediowymi wypracowały kształt nowego badania prasy. Obok powiększonej próby badania czytelnictwa spółka wprowadza na stałe badanie rzeczywistych zachowań respondentów w reklamie prasowej. Celem jest dostarczenie rynkowi danych dowodzących, że reklama w prasie angażuje czytelnika.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55940 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 listopada 2019