Izba Gospodarki Elektronicznej publikuje bezpłatny „Poradnik e-Izby: B2B e-commerce”
  • 0
  • 1
9.01.2023

Izba Gospodarki Elektronicznej publikuje bezpłatny „Poradnik e-Izby: B2B e-commerce”

„Poradnik e-Izby: B2B e-commerce” to przewodnik dla managerów i przedsiębiorców, którzy chcą założyć własny e-biznes lub rozpocząć sprzedaż w kanale online. Wraz z diagnozą wyzwań, analizą rynku i potrzeb klientów autorzy proponują konkretne rozwiązania w obszarze HR, marketingu czy IT, które składają się na sukces w e-handlu.

W „Poradniku e-Izby: B2B e-commerce” wiedzą dzieli się osiemnastu ekspertów biznesowych z firm zrzeszonych w e-Izbie. Przedstawione zostały obszary, które są kluczowe przy wdrażaniu i optymalizacji strategii transformacji cyfrowej czy rozwijaniu nowego e-biznesu.

Poradnik został podzielony na 18 rozdziałów. Autorzy podpowiadają w nich m.in. jak:

  • wyznaczyć cele biznesowe;
  • wybrać grupę docelową;
  • przeprowadzić analizę potrzeb klientów biznesowych i skutecznie pozyskać ich uwagę;
  • wyróżnić na tle konkurencji;
  • efektywnie zarządzać projektami e-commerce.

Nie brakuje także tematów związanych z takimi obszarami jak marketing, prawo, finanse, omnichannel czy cyberbezpieczeństwo i IT.

Pierwsze 3 rozdziały poradnika są ogólnodostępne. Pełna wersja jest dostępna tylko dla firm zrzeszonych w e-Izbie.

Jedną z misji Izby Gospodarki Elektronicznej jest wspieranie małych i średnich firm poprzez dostarczanie im wartościowej wiedzy i rozwiązań technologicznych. Jako wieloletni praktycy branży wiemy:

  • z jakimi wyzwaniami muszą mierzyć się przedsiębiorcy, którzy stawiają pierwsze kroki w sektorze e-commerce;
  • o jakie aspekty rozwijanych biznesów powinni zadbać;
  • jakie kompetencje powinni posiadać członkowie ich zespołów.

Stawienie czoła nowym wyzwaniom nie jest łatwe. Dlatego stworzyliśmy poradnik, który jest kompletnym źródłem wiedzy na temat rozwijania e-biznesu. Członkowie grupy merytorycznej B2B E-commerce powołanej przez e-Izbę dzielą się w nim swoim doświadczeniem i cennymi wskazówkami. Dla wielu czytelników będą one przydatne nie tylko na pierwszym etapie rozwoju firmy, ale także na kolejnych – mówi Justyna Skorupska, szefowa grupy merytorycznej B2B E-commerce, członek Rady e-Izby oraz Song account lead w Accenture.

  • 1
Poradnik B2B E-commerce

„Poradnik E-izby: B2B e-commerce”

9 stycznia 2023

8 stycznia 2023