Na ścieżce zakupowej w B2B to klient zawsze ma zielone światłoNa ścieżce zakupowej w B2B to klient zawsze ma zielone światłoNa ścieżce zakupowej w B2B to klient zawsze ma zielone światłoNa ścieżce zakupowej w B2B to klient zawsze ma zielone światło
Zjawisko konsumeryzacji B2B przyspieszyło (fot. Pixabay)

Na ścieżce zakupowej w B2B to klient zawsze ma zielone światło

Na ścieżce zakupowej w B2B to klient zawsze ma zielone światło
Mateusz Kołodziejski

Mateusz Kołodziejski

-

head of marketing & PR, RTB House

Mateusz Kołodziejski

Mateusz Kołodziejski

head of marketing & PR
RTB House

Account-based marketingiem interesuje się od 2016 r. Jako pierwsza osoba z Polski ukończył amerykański ABM Certification & Mentoring Program. Jego organizatorem jest ITSMA, amerykańska organizacja, która stworzyła koncepcję account-based marketingu. Uzyskał też Advanced ABM Certification przyznawany przez Demandbase, twórców czołowej platformy do ABM. Prowadzi jedyną polską stronę poświęconą w całości ABM: accountbasedmarketing.pl.

Pandemia koronawirusa na stałe odmieniła wiele aspektów naszej rzeczywistości. Dotyczy to m.in. prowadzenia biznesu, przepływu produktów oraz korzystania z usług. Do nowych realiów szybko dostosowują się konsumenci, ale działania, nierzadko radykalne, muszą podjąć też przedsiębiorcy. Także ci działający w segmencie B2B. Dla nich ostatnie kwartały okazały się prawdziwą rewolucją.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja