0 1 0 29.08.2023Santander Consumer Bank rozpoczyna kampanię „Komunikacja stworzona z AI”Nowa kampania Santander Consumer Banku promuje kredyty gotówkowe za pomocą obrazów i tekstów stworzonych przez sztuczną inteligencję. Treści są dystrybuowane w formie reklam w wyszukiwarce Google, w mailingach wysyłanych do klientów oraz publikowane na stronie banku. Kampania ma m.in. podkreślić potencjał, jaki tkwi we współpracy z AI w zakresie tworzenia nowoczesnej komunikacji z klientem.
0 1 0 29.08.2023Oświadczenie spółki Olimp Labs w sprawie kary nałożonej przez UOKiKSpółka Olimp Labs wydała oświadczenie w sprawie decyzji prezesa UOKiK o nałożeniu łącznie ponad 5 mln zł kary za nieprawidłowe oznaczanie materiałów reklamowych w mediach społecznościowych. Decyzje dotyczą spółki oraz influencerów z branży fitness: Katarzyny Dziurskiej, Katarzyny Oleśkiewicz-Szuby oraz Piotra Liska.
0 1 0 29.08.2023Nivea promuje „Szkołę Pierwszych Czułości” marki BambinoMarka Bambino (Nivea) promuje w digitalu Szkołę Pierwszych Czułości. To platforma z wiedzą dla przyszłych i obecnych mam w formie artykułów, audio i podcastów.
1 17 0 29.08.2023„Vlop.me – scrolluj więcej, śpij mniej” – platforma social media od Fundacji Panoptykon„Nasz algorytm cię pochłonie”, „Z nami nigdy nie zaśniesz” – tak reklamuje się VLOP, nowa platforma social media. Reklama wyświetla się na ciężarówce jeżdżącej po Warszawie. Aplikacja nie istnieje, a za akcją stoi Fundacja Panoptykon.
1 3 0 28.08.2023Sieć sklepów Dealz z pierwszą ogólnopolską kampanią reklamowąSieć Dealz, należąca do Pepco Group, rozpoczęła swoją pierwszą ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem „Radość nie do ukrycia”. Działania promocyjne będą prowadzone przez 9 tygodni w telewizji, VOD, radiu, internecie i social mediach.
0 2 0 28.08.2023Ukazała się najnowsza książka Łukasza Kosuniaka „Marketing automation krok po kroku”Chcesz zautomatyzować działania marketingowe i sprzedażowe? Wdrażasz system marketing automation lub zamierzasz to zrobić? Korzystasz już z MA i masz wrażenie, że nie wykorzystujesz 100% jego możliwości? Najnowsza książka Łukasza Kosuniaka „Marketing automation krok po kroku” pomoże sprawnie wprowadzić w firmie MA i w pełni wykorzystać jej potencjał.
0 4 0 28.08.2023OLX z influencerami gra w Podaj dalejPodaj dalej to gra, którą większość z nas pamięta z dzieciństwa. Właśnie na jej mechanizmie i na możliwościach, jakie dają media społecznościowe oparto ideę kampanii influencerskiej marki OLX. W kampanii biorą udział m.in. Krzysztof Ibisz, Damian Tkaczuk, Margaret, Julia Żugaj, Blowek i Oliwier Janiak.
0 1 0 28.08.2023Marketing przy Kawie na podium w „Przeglądzie branży social media 2023”Tomasz Brusik (Rysuję fejsbuki) co roku przygotowuje zestawienia dotyczące obecności polskiej branży marketingowej w mediach społecznościowych. W 2023 r. Marketing przy Kawie znalazł się na podium w każdym badanym kanale: na Facebooku, LinkedInie, X oraz Instagramie.
0 3 0 28.08.2023UOKiK nakłada 5 mln zł kary za kryptoreklamę na InstagramieUOKiK nałożył łącznie ponad 5 mln zł kary za nieprawidłowe oznaczanie materiałów reklamowych w mediach społecznościowych. Decyzje dotyczą spółki Olimp Laboratories oraz influencerów z branży fitness: Katarzyny Dziurskiej, Katarzyny Oleśkiewicz-Szuby oraz Piotra Liska.
1 1 0 28.08.2023Raperzy Hodak i Catchup w kampanii wafli WW marki E.WedelSpoty z udziałem raperów Hodaka i Catchupa mają repozycjonować markę wafli WW. Artyści zastanawiają się nad tym, „co znaczy WW?” i wymyślają kolejne rozwinięcia akronimu: „Wielka Wanna, Weź Wyjdź, Wieża Weifla”.