0 1 0 0 0 16.04.2021Japoński motocyklista z pomocą aplikacji do edycji zdjęć przekonał internautów, że jest młodą kobietąNiedawno głośno było o młodej japońskiej influencerce, której zdjęcia na motocyklu zyskiwały popularność w mediach społecznościowych w Japonii. Dociekliwi internauci dopatrzyli się jednak oszustwa.
0 1 0 0 0 16.04.2021Bahlsen Polska ponownie wybrał StarcomPrzetarg na obsługę mediową firmy Bahlsen Polska, producenta ciastek i właściciela marek takich jak Hit, Leibniz czy Krakuski, ponownie wygrał Starcom (Publicis Groupe). W zakresie obowiązków agencji pozostaje strategiczne planowanie i zakup mediów.
0 1 0 0 0 16.04.2021Pandemia Covid-19 wyzwala epidemię stresu, złości i samotności – pokazuje badanie IQSW wyniku pandemii Covid-19 w Polakach narasta poczucie stresu, złości i samotności. Dotyczy to głównie kobiet, osób młodych oraz tych z najstarszej grupy wiekowej. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez agencję IQS na zlecenie Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego, który bierze udział w międzynarodowym projekcie „COH-FIT2”.
0 1 0 0 0 16.04.2021Odpowiedzialny biznes przestawiony na nowe tory. Raport FOBOpublikowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu przegląd CSR i zrównoważonego rozwoju potwierdza ogromną mobilizację i zaangażowanie w walkę z pandemią. Wiele firm wdrożyło zupełnie nowe działania CSR, które miały nieść pomoc i wsparcie. W 19. edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” odnotowano ponad 40 proc. wzrostu działań zgłoszonych do publikacji po raz pierwszy. Łączna liczba praktyk, które znalazły się w raporcie, stanowi rekordowe w historii wydawnictwa blisko 2000.
0 6 0 0 0 16.04.2021Amp Futbol Polska i Pentagon Research partnerami na lata 2021–2023Amp Futbol Polska i Pentagon Research ogłosiły przedłużenie trwającej od 2017 r. współpracy. Obaj partnerzy związali się nową umową, która będzie obowiązywała do 2023 r.
0 2 0 0 1 16.04.2021Reklama OOH w 2020 r. zanotowała 39% spadkuNajciekawszy rok w historii reklamy zewnętrznej za nami. Branża rozwijająca się u nas od trzydziestu lat przeszła w 2020 r. prawdziwe tsunami. Jak to wygląda w liczbach i w szczegółach, można zobaczyć w corocznym podsumowaniu przygotowanym przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej.
0 2 0 0 0 15.04.2021Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB 20218–10 czerwca eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dzielić się inspiracjami i prezentować najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania i trendy. Znani są już prelegenci i tematy wystąpień piętnastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem „OdNowa. Redefinicja czy reset?”.
0 1 0 0 0 15.04.2021Bricomarché stawia Bricomaty do bezkontaktowego odbioru zamówieńGrupa Muszkieterów przy sklepach Bricomarché montuje Bricomaty. Uruchomiono je łącznie w pięćdziesięciu lokalizacjach. To specjalne boksy, w których klienci mogą odebrać zamówione online produkty w systemie 24/7.
1 1 0 0 0 15.04.2021„Dziecko w kryzysie psychicznym” – trwa kampania 1% Stowarzyszenia na rzecz Zdrowia Psychicznego Dziecka i RodzinyW Polsce co 10. dziecko wymaga pomocy psychologicznej. Tylko 1,5 proc. otrzymuje opiekę w systemie publicznym. Organizacja EZRA UKSW udziela wsparcia dzieciom i młodzieży w Środowiskowych Centrach Zdrowia Psychicznego. Ich funkcjonowanie wspomaga Stowarzyszenie na rzecz Zdrowia Psychicznego Dziecka i Rodziny, które w trwającej kampanii zwraca uwagę na problemy, z jakimi mierzą się dzieci i młodzież.
0 1 0 0 0 15.04.2021Ekstraklasa: 321 mln zł w roku pandemii dla PKO Banku Polskiego. Analiza firmy Sponsoring InsightSponsoring rozgrywek Ekstraklasy w roku pandemii – od 16 marca 2020 do 15 marca 2021 r. – przyniósł partnerowi tytularnemu ligi, PKO Bankowi Polskiemu, blisko 321 mln zł w postaci ekwiwalentu reklamowego – wynika z analiz firmy badawczej Sponsoring Insight. To oznacza wzrost o 30% w porównaniu do takiego samego okresu rok wcześniej, kiedy ta suma wyniosła 245 mln zł. Wzrost dotyczył także liczby publikacji mediowych o banku w kontekście Ekstraklasy oraz zasięgu w social media najpopularniejszej polski ligi.