0 2 0 0 0 14.09.2022„Tu się nie marnuje” – start jesiennej kampanii FoodsiWraz ze zbliżającym się Międzynarodowym Dniem Świadomości o Stratach i Marnowaniu Żywności (29 września) aplikacja Foodsi rusza z ogólnopolską kampanią. Ma ona na celu zwrócenie uwagi na rosnący problem marnowania jedzenia.
0 1 0 0 0 14.09.2022SemKRK#20 już pod koniec październikaDwudziesta edycja semKRK zawita do Muzeum Manggha w Krakowie 28 października 2022 r. Wysokie oceny zbierane w ankietach przez organizatora – krakowską agencję DevaGroup – świadczą o potrzebie integracji branży SEM i SEO oraz o chęci wymiany wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze.
0 1 0 0 0 14.09.2022Konferencja I ❤ marketing & technology na koniec listopadaOd 29 listopada do 2 grudnia 2022 w Warszawie będzie trwać kolejna edycja konferencji marketingowej I ❤ marketing & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy, ale można wziąć w nim udział również online.
0 1 0 0 0 13.09.2022Lepszy klimat dla sportu – długofalowy projekt sieci Decathlon PolskaProducent sprzętu sportowego zapowiedział, że do 2026 r. posadzi na terenie Polski 100 tys. m2 lasów. Projekt jest realizowany we współpracy z Fundacją Las na Zawsze. Celem jest zwiększenie ilości dostępnego tlenu.
0 1 0 0 0 13.09.2022Rozrabiaki Literaki w Kauflandzie mają uczyć ekologiiW sieci sklepów Kaufland na terenie całej Polski ruszyła akcja Rozrabiaki Literaki. To akcja z naklejkami i e-publikacją, ale bez maskotek i zbierania punktów za zakupy.
0 1 0 0 0 13.09.2022Powstała Space Communications Alliance – sieć komunikacji marketingowej dla sektora kosmicznegoSpace Communications Alliance jest siecią niezależnych, międzynarodowych agencji PR i komunikacji marketingowej, których misją jest łączenie ze sobą twórców rozwiązań kosmicznych z klientami.
2 4 0 0 0 13.09.2022CzugA zaprojektował komputer i mural dla Komputronika we WrocławiuOd 12 września mieszkańcy Wrocławia mogą oglądać nowy mural, który został wymalowany na elewacji kamienicy przy ul. Piłsudskiego 79a. To projekt stworzony przez Czugę – Łukasza Maczugę dla marki Komputronik.
1 1 0 0 0 13.09.2022Jesienna odsłona kampanii Continental z bohaterami marki Conradem i JacusiemKampania Continental promuje opony całoroczne, a także wzmacnia wizerunek marki. W spocie występują bohaterowie brandu: Conrad i Jacuś.
0 2 0 0 0 13.09.2022Wojciech Mann podpowiada, jak zmienić pracę – kampania OLXKampania OLX z udziałem Wojciecha Manna przekonuje, że znalezienie zatrudnienia wcale nie musi być trudne. Wystarczy podjąć właściwą decyzję.
0 5 0 0 0 13.09.2022Metawersum po polsku – wyniki badania OpinionWay i 24/7CommunicationWiedza na temat metawersum jest w Polsce wciąż bardzo mała, a samo środowisko budzi obawy. Jednak zjawisko to w ciągu najbliższych lat będzie zyskiwało na popularności. Agencja 24/7Communication wraz z firmą badawczą OpinionWay Polska przygotowały pierwszy raport diagnozujący temat metawersum w Polsce.