L'Oreal pokazał na targach CES elektroniczny aplikator do makijażu dla osób z ograniczoną sprawnością rąk
  • 0
  • 1
8.01.2023

L’Oreal pokazał na targach CES elektroniczny aplikator do makijażu dla osób z ograniczoną sprawnością rąk

Podczas targów elektroniki użytkowej CES w Las Vegas L’Oreal zaprezentował prototyp podręcznego elektronicznego aplikatora do makijażu. Wykorzystuje on cyfrowe technologie stabilizacji, by ułatwić nakładanie szminki konsumentom z ograniczoną sprawnością dłoni i ramion.

Nowy produkt ma budować wizerunek L’Oreal jako firmy, która stawia na inkluzywność, tak by piękno było bardziej dostępne. Szacuje się, że na świecie jest 50 mln konsumentów z drobnymi ograniczeniami motorycznymi. Codzienne czynności takie jak makijaż sprawiają im trudność. Aplikator do makijażu Hapta wykorzystuje technologię stworzoną pierwotnie przez firmę Verily należącą do Google. Stworzyła ona technologię stabilizacji, która ułatwia osobom z niepełnosprawnością posługiwanie się sztućcami i naczyniami.

Hapta ma sterowane cyfrowo przystawki, które pozwalają na większy zakres ruchu i precyzję. Projektanci starali się, żeby aplikator wyglądał jak akcesorium kosmetyczne, a nie produkt medyczny albo robot. Do aplikatora można przymocować szminkę oraz baterię i ładowarkę. Magnetyczna przystawka pozwala na obrót o 360 stopni i zgięcie o 180 stopni. Naładowana bateria ma wystarczyć na ponad dziesięć nałożeń makijażu.

W 2023 r. Hapta zostanie wprowadzona na rynek pilotażowo przez Lancome – markę z portfolio firmy. W 2024 r. L’Oreal zamierza rozwinąć linię aplikatorów. Mają one umożliwiać korzystanie również z innych kosmetyków do makijażu oprócz szminki.

  • 1
Elektroniczny aplikator do makijażu Hapta

L'Oreal pokazał na targach CES elektroniczny aplikator do makijażu dla osób z ograniczoną sprawnością rąk

8 stycznia 2023

7 stycznia 2023

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
7.01.2023

Postawy ekologiczne polskich firm – badanie EkoBarometr SW Research

Postępujący kryzys klimatyczny oraz coraz większa świadomość społeczna w obszarze ekologii zmieniły oczekiwania pracowników i konsumentów wobec przedsiębiorstw. Wraz z rosnącymi oczekiwaniami, które dotyczą większego zaangażowania w działania proekologiczne, firmy podejmują coraz więcej inicjatyw tego typu. Co jednak motywuje je do bycia eko? Czy w dobie green marketingu jest miejsce na szczere motywacje? W 4. edycji EkoBarometru Agencja SW Research zapytała o to pracowników polskich firm.

6 stycznia 2023