Czy do działów marketingu nadciąga sztorm? Raport Grupy Evry1: Marketing w trudnych czasach
  • 0
  • 2
8.12.2022

Czy do działów marketingu nadciąga sztorm? Raport Grupy Evry1: Marketing w trudnych czasach

Grupa Evry1 przygotowała raport, który pokazuje, że sytuacja gospodarcza w Polsce odbiła się znacząco na funkcjonowaniu działów marketingu, public relations i komunikacji w firmach. Ankietowani poświęcili najwięcej uwagi kwestiom takim jak zmniejszenie budżetu na działania, redukcja zatrudnienia oraz szukanie oszczędności na wszystkich możliwych polach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 grudnia 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2022

„Kryzysometr” – inflacja i niestabilność gospodarcza na szczycie kryzysowych obaw na 2023 rok

Managerowie ds. komunikacji oraz rzecznicy największych polskich firm i instytucji z pesymizmem patrzą na nadchodzący 2023 r. Szacują prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysów wizerunkowych w swoich organizacjach na 57%. To najnowszy odczyt wskaźnika „Kryzysometr”, corocznie tworzonego przez agencję Alert Media Communications. Na czele listy spodziewanych zagrożeń na 2023 r. znalazły się niestabilność gospodarcza i inflacja, wskazywane przez niemal dwóch na trzech badanych.