180heartbeats + Jung v Matt wzmacnia strukturę organizacyjną
Magdalena Kozanowska awansuje na stanowisko vice president, chief operations officer & partner, natomiast Radosław Smorga obejmuje funkcję chief growth officer & partner. Caliński, Gozdek i Sęk wchodzą do Executive Partners Team 180heartbeats + Jung v Matt. Nową strukturą zarządza Marcin Gaworski.
Magdalena Kozanowska, dotychczasowa managing director agencji, od początku października 2022 objęła stanowisko vice president, chief operations officer & partner. W ramach nowych obowiązków odpowiada za strategiczny rozwój usług, zarządzanie relacjami z klientami, a także operacyjne funkcjonowanie agencji. Jako COO optymalizuje procesy biznesowe i projektowe 180heartbeats + Jung v Matt. W ramach zarządu agencji wyznacza również cele strategiczne i formułuje plany biznesowe.
Radosław Smorga (wcześniej business development director & partner) jako chief growth officer & partner czuwa nad strategią rozwoju biznesu, jego kondycją i wzrostem. Przewodzi pracom zespołów biznesowych, dbając o kompleksowe wykorzystanie kompetencji agencji w planowanych i realizowanych projektach. Odpowiada także za budowanie relacji z wybranymi polskimi i zagranicznymi klientami. Ponadto wdraża strategiczne myślenie o poszerzaniu usług świadczonych przez agencję.
Powstał Executive Partners Team
To grupa ekspertów, którzy rozumieją dynamikę i potrzeby branży marketingowej. Team tworzą:
- Agnieszka Gozdek (strategy director & partner) – definiuje strategiczne kierunki rozwoju marek i ich komunikacji.Odpowiada za zespoły strategii oraz social media.
- Michał Sęk (executive creative director & partner) – lider zespołów kreacji i designu; inspiruje, motywuje, odpowiada za jakość idei kreatywnych oraz ich realizację.
- Kamil Caliński (chief events officer & partner) – odpowiada za koncepcje i realizację usług z zakresu tworzenia doświadczeń dla marek.
Ci wieloletni praktycy uzupełniają się w kompetencjach, a ich działania wyróżniają się kreatywnością i skutecznością. Niebawem Executive Partners Team wzmocni się o nowego partnera. Jego rolą będzie zarządzanie kompetencjami technologicznymi agencji oraz wdrażanie innowacji w marketingu.
– Zmiany są wpisane w działalność marketingową. Kto nie idzie naprzód, ten się cofa. Zeszłoroczne nagrody, wygrane przetargi i tytuły, takie jak Agencja Roku 2022 KTR, Grand Prix w Effie czy Grand Prix YouTube Works, motywują nas do doskonalenia agencyjnej przyszłości. Kompleksowe podejście do klientów oraz partnerstwo z markami, które chcą wartościowych zmian w komunikacji z konsumentami, jest dla nas najistotniejsze.
Executive Partners Team gwarantuje demokratyczne przedstawicielstwo każdej z agencyjnych specjalizacji w zarządzaniu nie tylko komunikacją marek, ale też firmą. W 180 niezwykle cenimy sobie inkluzywność, wymianę kompetencji, jakość oraz kompleksowość działań. Jesteśmy otwarci na wzajemne spostrzeżenia i pomysły. Współpraca pozwala nam tworzyć wyjątkowe kampanie już od piętnastu lat – komentuje Marcin Gaworski, CEO nowej struktury.
- 1