Nowa kampania Ibuprom Zatoki Max USP
  • 1
  • 1
9.01.2023

Nowa kampania Ibuprom Zatoki Max USP

Rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna leku Ibuprom Zatoki Max. Spot pokazuje, że ból zatok należy do specyficznych, ponieważ wynika z męczącego ucisku i ciśnienia. Metaforą problemu stał się więc tłum w metrze, który obrazuje jego opresyjność.

Wyzwaniem kampanii było znalezienie nośnej i czytelnej metafory, którą każdy będzie mógł odnieść do swoich doświadczeń.

Za przygotowanie pełnej koncepcji kreatywnej oraz nadzór nad produkcją 30-sekundowego spotu emitowanego w telewizji odpowiada agencja Hand Made. To kolejna jej współpraca z marką z portfolio USP Zdrowie. Agencja jest także autorem kampanii telewizyjnych Xenny, Xenny Balance czy Ibupromu RR.

  • 1
Nowa kampania Ibuprom Zatoki Max USP

Nowa kampania Ibuprom Zatoki Max USP

8 stycznia 2023

7 stycznia 2023

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
7.01.2023

Postawy ekologiczne polskich firm – badanie EkoBarometr SW Research

Postępujący kryzys klimatyczny oraz coraz większa świadomość społeczna w obszarze ekologii zmieniły oczekiwania pracowników i konsumentów wobec przedsiębiorstw. Wraz z rosnącymi oczekiwaniami, które dotyczą większego zaangażowania w działania proekologiczne, firmy podejmują coraz więcej inicjatyw tego typu. Co jednak motywuje je do bycia eko? Czy w dobie green marketingu jest miejsce na szczere motywacje? W 4. edycji EkoBarometru Agencja SW Research zapytała o to pracowników polskich firm.