Inflacja ogranicza apetyt na cyfrową rozrywkę - Marketing przy Kawie
Inflacja ogranicza liczbę cyfrowych rozrywek. Odwraca pandemiczny trend. Wyniki badania EY
  • 0
  • 5
8.09.2022

Inflacja ogranicza liczbę cyfrowych rozrywek. Odwraca pandemiczny trend. Wyniki badania EY

Badanie EY „Decoding the digital home 2022” pokazuje, że pandemia zwiększyła zależność gospodarstw domowych od technologii. Wejście w kolejny okres pandemii odznaczający się mniejszą liczbą restrykcji, a także rosnący poziom inflacji wywierają presję na dostawcach usług i zmieniają podejście klientów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55207 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 września 2022