Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor twarzami nowej kampanii centrów M1
  • 0
  • 2
8.09.2022

Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor twarzami nowej kampanii centrów M1

We wrześniu ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci centrów M1. Twarzami wszystkich obiektów handlowych, zarządzanych przez Metro Properties w Polsce, została jedna z najpopularniejszych par show-biznesu – Joanna Koroniewska wraz z mężem Maciejem Dowborem. Oboje przez cały rok będą promować ofertę centrów i zachęcać klientów do zakupów w M1.

Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor będą widoczni na wszystkich materiałach reklamowych centrów handlowych M1. Wizerunek pary zostanie wykorzystany we wszystkich kanałach, w których marka prowadzi swoją komunikację. Między innymi w OOH, internecie, radiu czy POS. Ponadto para będzie uczestniczyć w cyklicznych eventach odbywających się na terenie obiektów. Centra będą promowane również za pośrednictwem ich własnych kanałów w mediach społecznościowych. Współpraca potrwa 13 miesięcy i obejmować będzie całą Polskę.

Joanna Koroniewska to aktorka znana z wielu filmów wyświetlanych na dużym i małym ekranie. Jednak szerokiej publiczności najbardziej znana jest z serialu „M jak Miłość”. Maciej Dowbor to dziennikarz i prezenter od lat związany z telewizją Polsat. Regularnie prowadzi największe festiwale oraz wydarzenia rozrywkowe. Był gospodarzem m.in. programu „Got to Dance. Tylko taniec”, a od 2014 r. nieprzerwanie prowadzi program „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”.

Razem tworzą na YouTube kanał „Domówka u Dowborów”.

– Zależało nam na wyborze ambasadorów, którzy będą wiarygodni dla naszych klientów. Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor są podziwiani za osiągnięty sukces zawodowy. Jednocześnie tworzą rodzinę, która zmaga się z codziennymi obowiązkami i ceni sobie wspólnie spędzany aktywnie czas. To niezwykle sympatyczna para, pełna empatii i serdeczności. Joanna i Maciej idealnie wpisują się w rozwijane od kilku lat przez markę M1 idee ruchu #BądźŻyczliwy. Dzięki działaniom pod hasłem „Bądź Życzliwy” M1 promuje pozytywne emocje, empatię i wrażliwość na potrzeby innych – człowieka, zwierząt czy planety – mówi Urszula Porębska, dyrektor działu marketingu Metro Properties.

  • 2
Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor w kampanii centrów M1

Koroniewska i Dowbor w kampanii centrów M1

Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor w kampanii centrów M1

8 września 2022

7 września 2022